Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ďakujem za všetko, Meky! RIP.VV

Tobě, Šárko.R^R^

1 0
možnosti
Foto

Ď, Pavli.:-)

Jak se ti líbilo na srazu?

0 0
možnosti
Foto

Miro byl mé dětství, stejně jako Tublatanka nebo Peter Nagy. Slováci u nás doma hráli z gramcu víc, než kdokoliv jiný. Milovala jsem jeho "typický" humorV

S Pepim máme nejraději "Už len 22 dní prosím nezabudni že sa blíži..."

2 0
možnosti
Foto

Tublatanka až později. Ale Maťo byl také chvíli láska.;-D

U nás Miro, Elán, Modus...

1 0
možnosti
Foto

Šárko, to jste napsala nádherně. Mě jeho smrt zasáhla víc, než smrt Karla Gotta, ale asi to bylo tím, že tam se to víceméně čekalo.

Měla jsem ho strašně ráda nejen pro jeho písně, ale také pro jeho úžasný smysl pro humor. Já mám z jeho písní nejraději Atlantidu.

Děkuji za váš krásný blog.:-)V

2 0
možnosti
Foto

Děkuji.:-) Jestli jeho rodina umožní veřejné rozloučení, asi se půjdu postavit do fronty. Když mi to vyjde.

Atlantida je pěkná, nicméně u mě není v TOP 5.

0 0
možnosti
Foto

No ještě, že na něj nanapasovali covid, ale jen obyčejný zápal plic. 69 let teda nic moc, ale prý to měli v rodině.

0 0
možnosti
Foto

Ano, jeho maminka zemřela taktéž na zápal plic. Ono je jedno, na co zemřel, je to velká ztráta.

2 0
možnosti
Foto

Velký palec nahoru, Šárko. R^

2 0
možnosti
Foto

Vám za blog o Mekym také.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jsem z toho furt vedle. Zatímco odchod KG mnou nijak nezamával, Mira jsem obrečela.

2 0
možnosti
Foto

Tak tak. Je to k neuvěření, že zrovna legendární Miro.

1 0
možnosti
Foto

Ani na těch 69 nevypadal.

0 0
možnosti
Foto

Cítila jsem, že to prostě napsat musím.;-)

1 0
možnosti
PK

Jeho muzika mě prakticky vůbec neoslovila. Hudební vkus mám někde úplně jinde. ALE....

Ale Mira jsem si vážil a ač jsem ho osobně neznal, působil na mě skromně, sympaticky, pohodově. Prostě takový fajn chlap. Nemohu tedy říci, že by mě jeho smrt, alespoň trochu nezasáhla. Ba právě naopak.

Takže Miro, odpočívej v pokoji a nechť je ti země lehká.

Vám za vyznanie samozřejmě karma. Hezky a od srdce napsáno.

4 0
možnosti
  • Počet článků 136
  • Celková karma 18,00
  • Průměrná čtenost 5450x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik