Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, já jsem ta, co si vzala Čerokéze;-), a abych pravdu řekla, je mi líto, že mě nekarmujete - protože karma, je pro mě jediné ocenění, že se to lidem líbí.

Diskusi neotevírám, protože mi tam psali fakt idioti, byli hnusní a uráželi mě.

Mně to prostě vadí. Bere mi to chuť psát, i když vím, že se nemůžu zavděčit každému.

Ale píšou mi fajn lidi do zpráv na blogu. Díky Magdo Jogheeová!!V

Popovídáme si tam.

Takže Šárko, pokud jsem Vám alespoň jednou zvedla náladu a vytvořila úsměv na tváři, znamená to pro mě moc!!V i když to vlastně doopravdy nevím.

Ale...tuším to!! A karmujte i nás, co nediskutujeme. Pište nám do zpráv!!

Danka

2 0
možnosti
ZS

Také vás ráda čtu. A usmívám se u toho. R^V

1 0
možnosti
DT

U té paní, co nepíše do diskuzí, protože píše sedmdesátou knížku... to chápu. Ona má tolik dětí, že už jen uhlídat je (natož nakrmit a uklidit a vyprat) musí zabrat všechen volný čas. Té to promíjím. :-) A vám karma.

2 0
možnosti
Foto

Udivuje mne zas a znovu to hluboké nepochopení. Autor "uzavírá smlouvu" s redakcí, nikoli s diskutéry. S kritikou pravidel určených redakcí se každý vášnivý diskutér má obracet na redakci. Představa, že autor má jakousi morální povinnost uspokojovat diskutéry a věnovat jim čas jako rodinným příslušníkům, je představa, která možná částečně vysvětluje pozitivní vztah části obyvatel k autoritářskému způsobu uplatňování státní moci. Chápu, že závisláci na tomto druhu komunikace mohou být při nedostatku vyžití nervózní, ale mohou si třeba zkusit koupit medvídka mývala, který je zaměstná a přivede na jiné myšlenky. Součástí léčby závislostí bývá i terapie prací.

5 0
možnosti
Foto

Ano! Trocha filozofie v této diskusi chyběla.R^

0 0
možnosti
PC

Vaše články čtu rád, a to hlavně pro jejich tématickou různorodost, Vaši otevřenost, smysl pro humor, nadhled, férovost a nepředpojatost. V diskusích jsem si nevšiml, že byste někoho někam chtěla "zařazovat", "nálepkovat" jej nebo mu něco podsouvat, čehož si vážím dvojnásobně.

Stalo se mi už víckrát, že se ke vcelku zajímavému článku slétli v diskusi ti, kteří jej nepochopili a diskusi pojali jako možnost útoků a zesměšňování samotného autora. Do takové "diskuse", pokud se v ní nevyskytne alespoň pár rozumných lidí, na které bych mohl reagovat, raději vůbec nevstupuji.

Blogy bez možnosti diskuse, většinou ani nečtu, ledaže by jejich autorem byl někdo, kdo mě nějakým způsobem už předtím oslovil a diskusi neotevřel spíše výjimečně.

Vám, Šárko, mohu-li Vás tak oslovit, samozřejmě karmaR^;-)

P.S. Vaši knihu si určitě také přečtu;-)

2 0
možnosti
Foto

To mi uděláte radost. Nejste náhodou z Liberce?

0 0
možnosti
ES

Ruka utíká na tlačítko, které tam není. To je pěkné nadělení. :-)

R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Tady nemůžete minout, Evo.:-)

0 0
možnosti
RE

Taky to se mnou vždy škubne, když tam není diskuse. Z mého pohledu nechápu, ale respektuji.

2 0
možnosti
Foto

Bacha, ať vám to nezůstane! Ty záškuby.;-D

Ď za nákuk.

0 0
možnosti
Foto

Velmi správně. Svoboda autorů je už opravdu neudržitelná. Na konci titulků každého filmu by měla být mailová adresa scenáristy, režiséra kostyméra, zvukaře atd. Na každé soše, stavbě, v každé sbírce básní , detektivce, románu... by měl být rovněž kontakt na autora. Ten by měl mít ze zákona povinnost odpovědět i na nejpitomější maily, aby neměl čas se ani najíst. Tak by byl od všech autorů všeho pokoj, neboť by vymřeli. I pekaři , cukráři i autoři uzenin, módních návrhů atd. atp. Konec lidského světa by se dal zajistit mnoha způsoby. Ale tento způsob by určitě vyšel.

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
Foto

Jsou i případy, kdy autor neotevře diskuzi nebo v ní neodpovídá, protože má ban k diskuzím (znám takové případy), proto někteří vstřícně nabízejí, že na vážně míněné dotazy a připomínky odpoví mailem.

2 0
možnosti
Foto

Také znám a tahle možnost mě vůbec nenapadla.:-) Takže dík za postřeh.

1 0
možnosti
Foto

Šmarjá, taková megadiskuze, to budou jen vášně a dohady a mě nebude bavit hledat těch pár zajímavých příspěvků.;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Viď

To se zavřenou diskusí nepoznají.;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik