Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

M28i85l50a98n 95V39í62t

7. 3. 2022 2:22

Šari, přemýšlel jsem, co máme společného ... a už jsem na to přišel. Minulý týden jsem stoupl do psího exkrementu a to tak, že řádně. Jen cíl byl jiný :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. Už ji máte doma?:-) Až budete někdy v Praze, dejte vědět, dlužím vám ten zákusek.;-D

0 0
možnosti
IM

Šárko, jednak moc gratuluju! A jednak Vás obdivuju za to, že jste zpracovala to svý bolavý téma takhle veřejně. To chce dost odvahy. A zároveň jste jistě někomu pomohla svým příkladem. Držím palce a ať se daří i nadále:-)R^

1 0
možnosti
Foto

I já se připojuji s gratulací. Pustil jsem si DVTV a byl to skvěle zvládnutý rozhovor, ze kterého byla cítit upřímnost výpovědi.

Mám teď rozečteného Hemingwaye, ale hned po něm se dám do Medkové. Aspoň budu moci porovnávat :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak jestli budete porovnávat Hemingwaye se mnou, dopadnu jak sedlák u Chlumce:-)) Snad nečtete Sbohem, armádo?

Děkuji a snad se bude líbit.:-)

0 0
možnosti
Foto

J52a44n 11H18o13r44n43í23k

21. 2. 2022 22:17

Super, užívej si to R^:-).

1 0
možnosti
Foto

Šárko, mrzí mě, že z časových důvodu, lenosti, nejsem schopný přibrat další blogery mezi ty, které s námahou obrovskou dokáži přelouskat. Sem mě donutilo to, že rád gratuluji. Takže gratuluji, přeji úspěšný prodej, hezkou odezvu čtenářů a další úspěchy v životě i na jiných políčkách, a hlavně žádné hov... v cestě! R^;-D

1 0
možnosti
Foto

A křest se taky povedl!

Ta "piňakoláda" a "špritz" potom byly naprosto R^

1 0
možnosti
Foto

Hele, té Piňakolády- nebylo jí nějak málo?:-)) Nebo už neumíme pařit?;-D

0 0
možnosti
Foto

R^;-)moc blahopřeju! užívej si to!

1 0
možnosti
Foto

A budeš se s námi ještě bavit ty... selebrito?;-D

3 0
možnosti
Foto

Když se nebudeš ptát, kolik jsem zhubla.;-D

2 0
možnosti
MJ

Šárko, trochu jak opožděný vlak... gratuluju.

2 0
možnosti
Foto

Když vy pořád parkujete u Danky.;-D

Dekuji.

1 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik