Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

M28i92l69a81n 43V18í86t

7. 4. 2022 20:34

Vítej v klubu, můj plán: změnili mi smlouvu na internet - musím zrušit bp a zavést nový (vyšší cena +100,-). Jo a mám si pořídit nový router +700,-). Změnili mi spořící účet - snad nemusím pro to nic udělat? Změnili mi sazbu pojištění auta - musím zadat nový bp. Musím se objednat na neuru a očním a přeobjednat u zubaře. Musím přezout zimní pneu - tedy objednat se v servise. Musím reklamovat - nepřišla mi nemocenská (-6 dní). A včera jsem si objednal knížku v akci za 139,- ... dnes přišla za 272 Kč (balné, pojistka, doprava...). A chytrej telefon i po roce stále vyhrává! Měj se príma, nejsi v tom sama! :-(

1 0
možnosti
Foto

Nemáš těch změn nějak moc najednou?:-)

Také se měj prima a za 2 týdny čau!

0 0
možnosti
Foto

Já se děsím toho, že budu muset jednou přejít na dotykový mobil. Miluju svého stařečka s tlačítky!

Do super hyper chodím jen z absolutní nutnosti. Nesnáším, když nemám přehled o času a tam zásadně hodiny nejsou.

To, že firmy přestávají vyrábět "osvědčené" výrobky taky nedávám.

Mimochodem jsem kdysi četla studii o tom, jaké psychohrátky s námi tyto markety hrají a bylo mi z toho na... no nic, tak krásný den. ;-)

1 0
možnosti
Foto

I tobě, drahá.

Přemýšlím o týdenním detoxu od soc.sítí. Ale nevím, jestli to dám.;-D

1 0
možnosti
Foto

Naprosto rozumím R^.

Rodina se už nemohla dívat na můj zastaralý mobil, tak mi koupili nový. Přes rok do mě hučeli, ale teprve až když ten starý začal občas stávkovat, tak jsem ho nakonec vyměnil.:-)

1 0
možnosti
Foto

Chápu vás.:-) Také měním, až když cokoliv doslouží.

Jednu bundu už mám 20 let a furt ji nosím.:-)

0 0
možnosti
Foto

Šárko, mám ráda změny, ale jak které. Věčné inovace některých dobře fungujících věcí také nemusím, u těch technických si někdy připadám poněkud natvrdlá. Mám raději věci, které ovládám v pohodě a rychle a nestuduji před každým použitím dlouhý návod.8-o:-)

3 0
možnosti
Foto

Čím delší návod, tím větší deprese.:-);-D

2 0
možnosti
Foto

Takových Mgr. (já na to mám dokonce i papír) je tady více. Nesnáším změny, aktualizace, uptadování, optimalizace... a jiné podobné novoty. Myslím, že mne už nejde updatovat ani optimalizovat. Tak maximálně resetovat.8-o;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Jé,jak bych se mohla resetovat? To bych někdy potřebovala.:-)

0 0
možnosti
Foto

Starý mobil mám já. Manželka (značně mladší) má IPhona!

Dnes: já se tam nemůžu přihlásit. Já: očisti si ten pumprlík, co na to dáváš prst. Očistila, a přihlásila.

Včera: do té hry mi stále lezou reklamy. Já: vypni wifinu. Vypnula - a reklamy zmizely.

IPhone stále cinká, vyzvání, pípá - protože Pepíček si právě pobryndal slintáček a VŠICHNI to musejí vidět. A volajkovat.

Můj pravěký mobil leží tiše na stole a mlčí. A mám klid.

A vy, novotáři, patří vám to! ;-DR^

3 0
možnosti
Foto

Máte recht, někdy mám chuť pořídit si tlačítkový mobil, bez těch všech Facebooků a Instagramů... :-);-D

0 0
možnosti

Já už jsem na tom, Šárko tak, že nesnáším jakékoli změny (uvidíš, i u tebe se to začne zhoršovat). A v IT absolutně. U mobilu už jsem pozadu o 7 vývojových řad, staříček už se vypíná bez varování. Teď mi měnili modem za smartbox, pohroma. Dal se oživit jen s pomocí smartphonu, ale natažení aplikace žádalo software mobilu, který už můj mobilový dědoušek nezvládl. A byl jsem v loji. Vlastně mě operátor nutil koupit si nový mobil, abych se mohl dívat na televizi. Fuj, nepovolil jsem. Nakonec jsem smartbox oživil tabletem, který je ovšem jen o fous mladší než můj mobil. Ale TV aplikaci ještě polkl. Každá inovace je změnou k horšímu, to říkal už Hrabal, kde varoval hlavně před inovacemi u chleba a piva. Výměnu prezidenta napřesrok ale zřejmě vydejchám:-)

Tak zítra, těším se, Žraloka přinesu.

3 0
možnosti

Kolíčky na prádlo si rovnám podle velikosti.

2 0
možnosti

:-P chtěla jsem napsat podle barvy. Na stará kolena už se mi začínají plést i slova

3 0
možnosti
Foto

Nechápu, co je na tom vtipné, vždyť já úděsně trpím.;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik