Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vážená Šárko, díky za pěkný a trefný článek. Současná inzerce je kapitola sama pro sebe. Kolikrát mě udivuje, že někteří lidé, reagující na inzeráty vůbec dokážou tak náročný úkon, jako je zapnutí počítače.

Já cokoliv prodávám, tak vždycky s nějakým problémem. A čím je věc levnější, tím větší počet "tydýtů" na sebe přitahuje. Obvykle když něco nabídnu za odvoz, tak to pak dva týdny někomu držím, on pořád převzetí odkládá a následně už přestane komunikovat. Pak přijede druhý zájemce, protáhně pysk a řekne "jóó...aha...tak to já čekal něco jinýho" a tváří se, jako bych mu měl ještě zaplatit cestu.

A národním sportem je SLEVA. Když něco prodávám, vím co za to chtít a uvedu to v inzerátu. Kdybych chtěl dát slevu, dám ji rovnou a nebo alespoň napíšu - dohoda možná. Ne. První na co se 80% lidí zeptá, aniž danou věc ještě vůbec viděli je "a ta cena je prosimvás pevná ?" - to už se mi jak píšete taky otevírá kudla v kapse - ale naštěstí se mi dřív zavře mobil :-)

1 0
možnosti
Foto

Vážený a milý Tomáši, děkuji za milou návštěvu mého blogu.:-)

A s tím, co píšete, mám také zkušenost.:-)

0 0
možnosti
Foto

Nic proti pejskům, ale nevzala bych si ho... U nás by neměl dost místa, možností trávit hodně času venku, řádit... atd. Ale určitě by se dočkal spousty lásky, jenže... - viz body nahoře. Takže se asi nedomluvýme.;-);-D

2 0
možnosti
Foto

No a jak to vypadá s tím německím ofčákem? Kolig bude nakonec stád?;-D

3 0
možnosti
Foto

;-D

Doufám, že se do litru vejdu.;-D

1 0
možnosti
Foto

No, moc ses nerozpovídala.;-D

1 0
možnosti
Foto

Ahoj, jsem tak roztěkanej, že jsem ti omylem poslal hlas nejen v blogerce, ale i v blogerovi...doufám, že to někdo vymaže ;-D, mám těch hlasů hrozně málo.

3 0
možnosti
Foto

Tak to je gól.;-DR^

Za ten double ale děkuju.;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Realita je taková, že ani útulky nedávají zvířata zadarmo, protože vyléčení, vypiplání, krmení, u starších kastrace a tak dál, dávají je za mnohem míň, než kolik do nich investovali. Je to i takový ochranný filtr, však víš proč. Takže komu jde jen o to, kolik za zvíře zaplatí, má po právu smůlu.

5 0
možnosti
Foto

Prostě některým bych nesvěřila ani křečka, natož psa, nebo kočku.:-)

2 0
možnosti
Foto

Hele, ale pokaždé, když jsem si hledal psejka s PP určitého plemene, také jsem nejdříve ptal chovné stanice na cenu. Není každej tak bohatej, aby ho nezajímalo, zda cena bude kolem 2 000 nebo 3 000 dolarů :-P A jestli se chci jet dívat na potenciálního člena rodiny, chci vědět dopředu, zda vůbec ... jsem ve svém rozpočtu.

1 0
možnosti
Foto

Jako jo, ale mnoho lidí má představu, že za psa s PP chtějí max.desítku, ale realita je už dávno někde jinde. A když chovatel napíše někdy cifru, která se pohybuje okolo 25 tisíc, tak mu začnou nadávat a hejtit ho. Proto ty ceny už raději nepíší veřejně.:-)

1 0
možnosti

loupnul jsem ti karmu

je to tak

mam pred sebou chvili, kdy zacnu hledat, Sarko

krasnej den preju

6 0
možnosti
Foto

A ještě větší rachot to je, když je tam napsáno, že pejska či kocourka darují, čili s nějakou cenou vůbec nepočítají.

Nebo když - jak uvádíš - napíšou telefonní číslo s tím, že lidi mají volat, a komentáře plné duchaplného sdělení „Máte sz“ nebo „Psal/a jsem zprávu.“

1 0
možnosti

Šárko, dobře napsánoR^, zdravím a přeji super začátek pracovního týdne.

2 0
možnosti
Foto

Tak už jsem napsala lepší blogy, říkám si sebekriticky. Ale mazat ho nebudu:-)

Tobě také, Irčo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik