Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý den, Šárko, také najdu a přispěju. Mám vnoučka s MCAP syndromem, knížky miluje, tak se těším, až mu budu číst:-). Hezký den Vám přeju:-).

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám.

Zkuste jen zadat Pohádky výjimečných dětí. Ono vás to pak navede na správnou stránku.:-)

1 0
možnosti
Foto

Šárko, najdu, přispěju. Pěkný den přeju. ;-)

4 0
možnosti
Foto

Stačí ti k tomu můj Facebook.:-)

1 0
možnosti
Foto

J46a76n 50A94n81d75r61l10e

3. 6. 2022 14:41

Šárko máš můj obdiv a příspěvek dořešíme osobně mezi námi spisovateli, jo? 😊😘

2 0
možnosti
Foto

Tobě palec nahoru R^ a těm, co mají pocit, že odkaz na podporu znevýhodněných, ač jde o akci neziskovou, je reklamou, naopak Rv. Tak holt musíme sdílet na sítích, když se to tady nesmí ani v diskusi... Nechápu, že kritiku jakékoli společnosti, třeba ČEZu, redakce naopak propaguje, ač hrozí dokonce i právní postih, ale odkaz na nezištnou pomoc blokuje a sankcionuje. Však to tu není poprvé, že...

4 0
možnosti
Foto

Díky a nestojí to za rozčilování.:-) je to totiž marný, teta.:-)

1 0
možnosti
JK

Jsem nesmírně rád, že jsou zde lidi jako Vy. Člověku to znovu vlije do žil trochu optimismu a víry v dobro. Před Vaším blogem jsem četl škvár Bartoně a udělalo se mi zle. Moc Vám fandím a příslušné stránky určitě vyhledám. Díky. Velká karma.R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji. Na Fcb jsem dávala odkaz 1.6.;-)

Sem nemůžu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik