Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Au, snad už jsi v pohodě....

1 0
možnosti
Foto

M90i83l38a42n 21V74í76t

10. 6. 2022 8:47

Do přečtení tvého blogu jsem si myslel, že nejvíc bolí bederní páteř s výstřely do stehna. Teď vidím, že mě ještě některé "lahůdky" čekají. No nic, držím palce, ať ti je líp.

1 0
možnosti
Foto

To už, naštěstí, je.:-)

0 0
možnosti
Foto

Mne chytla krční páteř před Vánoci, dělala jsem v práci rozvozy. Malíček a prsteníček zdřevěněli, pomohla rehabilitace, ale při stresu nebo nošení těžkého se to vrací - neurolog mi řekl, že mám degenerativní změny na páteři, takže si na bolest zvykám ... skoro každý večer přichází, i teď :-/

1 0
možnosti
Foto

Nesnáším chodit po doktorech. Takže pak jdu, až když lezu bolestí po zdi, nebo nemůžu pohnout hlavou, jako včera:-)

Ty změny mám zřejmě také, ale pro potvrzení stavu bych musela k lékaři.

No, už holt nejsme nejmladší.:-)

0 0
možnosti
BG

Nevhodné sezení na nevhodné židli u počítače na nevhodném stole se na mně podepsalo taky. Nejhorší stav byl ten, že mě při záklonu brněly prsty pravé ruky. Společně s fyzioterapeutem jsme přišli na to, že nervy jsou v pořádku, kostra taky, ale problém byly svaly, jelikož jsem cvičil špatně. Od úlevy mi pomohly jednak prášky, ale nejvíce jsem spoléhal na fyzioterapeuta, který mi říkal, jak bych se měl u jednotlivých cviků cítit. A abych si trochu ulevil od počítače, stanovil jsem si maximální nepřetržitou dobu, kterou u něj strávím. Pak odejdu, protáhnu se a pokračuju. Prášky už neberu a musím říct, že mi kombinace těchto opatření pomáhá. :-)

2 0
možnosti
Foto

Šárko, moje zkušenosti s bolestí krku a krční páteře jsou bezbřehé a celoživotní... soucítím s tebou.

2 0
možnosti
Foto

Před chvílí jsme se vrátili z pohotovosti. Dostala jsem injekci, prášky na noc a je mi líp. Konečně.

1 0
možnosti
Foto

vzhledem k tomu, že jsem zkušenej hypochondr, něco Ti prozradím, jeden z mnoha mých doktorů mi řekl...za všechno může krční páteř:-)

3 0
možnosti
Foto

Tomu i věřím. Říká se to.

0 0
možnosti
IL

Zablokovaná páteř je nejenom bolestivá, ale i nebezpečná, tuplem, když musíte s ní řídit. To, co pomáhá mne, nemusí pomoci vám, ale můj manžel si ze mne dělá legraci: že jsem v USA pro sebe našla zázračný krém: Vicks Vaporub - Vaporazing Rub, myslím, že ten krém je z Mexika. Dávám ho na všechno. Manžel tento krém "nenávidí", protože jemu smrdí, ale mne voní po mentolu. Takže mi nenamaže jenom krk, ale i ramena a celá záda, asi dvacetiminutová masáž, pěkně do hloubky. Já se potom zabalím do deky, a do klidu. A potom teplou koupel.

Vaporub používám na všechno: na kyčle, protože od bolestí kyčle bolí i kolena, na čelo, pokud mám migrénu, je to taková slabší Tigrová mast. Na břicho, pokud mne bolí břicho.

Manžel říká,, že bych si Vaporub nejraději mazala na chleba, ale tak špatné to se mnou ještě není. Na ucpaný nos, na noc si dát odpařovač, kam se vkládají už připravené sáčky s Vaporabem.

Musím chodit každý měsíc mám jednu nebo dvě masáže od odbornice. Jinak bych se asi těžko mohla hýbat bez bolesti. Samozřejmě, ona nepoužívá Vaporub.

Přeji Vám, abyste brzy našla ulevu od bolesti.

2 0
možnosti
MS

Taky znám, generuje mi to bolesti hlavy. Jako zdroj suchého tepla používám nahřívací polštářek do mikrovlnky, který je vyplněn nějakými semeny. V mírnějších případech krk uvolní. Jako masážní krém mám zelenou Emspomu.

2 0
možnosti
Foto

Když Ti napíšu, že 50% problému (a u Tebe nepochybně ještě více) je v Tvé psychice, uvěříš tomu?

2 0
možnosti
Foto

Odborníkovi, jako jsi ty, věřím úplně všechno:-)

Trefil jsi hřebík na hlavičku.R^

0 0
možnosti
Foto

Přesně vím, jak se cítíš. Je to hrozný svinstvo. A jak popisuješ, pokud to jde do hlavy, myslím si, že je konec. Tak se drž, soucítím s tebou;-)R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS