Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jedna z mých prvních sexuálních zkušeností...hmmm, jelikož můj sexuální život je jedna velká zkušenost, tak bych jen zmínila jednu z těch menších.

On se svým Bigem se snažil co nejrychleji sundat ve 105ce kalhoty, protože to hrozilo ohromný výbuchem. Když už to málem dopadlo, tak to nedopadlo. S polomrtvým žížalákem se snažil dostat tam, kam to nešlo...

1 0
možnosti
Foto

Jeden brácha stačí.;-D Kam na ty exoty chodíš?

1 0
možnosti
Foto

Díky Ti, Šárko, skvěle jsi mě pobavila R^

1 0
možnosti
Foto

A to byl účel.:-) díky, Zdeni.V

0 0
možnosti
Foto

No vzpomínek je určitě dost, ale na veřejnost s nima nechci chodit. Teda možná jednu bych přeci utrousila - byla taková nevinná: Pionýrský tábor, noční hlídka-já a on důležitě obcházíme kolem s baterkou. Když jsem si potřebovala nutně odskočit na latrínu v lese, ale bála jsem se tmy, tak se galantně nabídl, že mě doprovodí. Skrz papundeklovou stěnu oddělující dámskou a pánskou sekci mne požádal o ruku... bylo nám asi deset let.... Prostě těžká romantika.;-)

7 0
možnosti
Foto

:-)jo, tábory. To by bylo na samostatný blog

1 0
možnosti
MV

Já? Byla o 2 roky starší. Sama doma. Já zvedavej, ona zkušená ... a pak interrupční komise. Já nebyl v ty době zkusenej vůbec, Šárko

Míč pěkně napsaný. zdravím

4 0
možnosti
Foto

Sex? To je to věčně problematické koření?:-)R^

3 0
možnosti
Foto

začalo to...ten první...čímž předpokládám, že ohledně toho posledního bude ještě vyhlídkově blog :-)

2 0
možnosti
Foto

První sex byl hezký, snad i proto, že jsme se půl roku vodili za ručičku a se sexem jsme si počkali na mou čerstvou dospělost. Jemu už bylo dvaadvacet, tak tak nějak věděl, jak na to, aby to bylo fajn. Chodili jsme spolu ještě asi půl roku a pak jsme se vydali každý jiným směrem.

Nicméně kolena se mi podlomila až tehdy, když se zčistajasna, přesně na mé narozeniny (tuším 42.) objevil v mé koupelně právě v momentě, když jsem vylezla ze sprchy. ;-D

3 0
možnosti
Foto

My se také předtím půl roku jen ocicmávali.

;-D

1 0
možnosti
Foto

Na některá děvčata nelze zapomenout taky.... ale nejzábavnější jsem v té fázi byl určitě já ;-D Strašně dlouho jsem se styděl...:-)

2 0
možnosti
IB

Díky,Šárko, pobavilo;-D A už tolik vody uteklo. Mám pocit, že se čas, čím jsem starší, nějak zrychluje.....;-(

3 0
možnosti
Foto

Ten můj první je už 2x rozvedenej a má tři děti s třemi ženami.;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 136
  • Celková karma 13,39
  • Průměrná čtenost 5450x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik