Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pesimistko. Místo abyste se radovala, že jste si nepohoršila, hudrujete nad tím, že jste si nepolepšila. Vy asi budete patřit k těm škarohlídům, kteří bědují nad tím, že už mají jen půlku čokolády, místo aby se radovali, že mají ještě půlku.;-D

1 0
možnosti
Foto

Ale pohoršila! Spadla jsem oproti loňsku z 8. na 9. místo.;-D

Čokoládu bych si teď dala, ale nesmím ještě jíst. Viz můj nový blog.:-)

1 0
možnosti
Foto

Teda, to číslo Tě pěkně rozpálilo do běla.;-D

Jsi v desítce a navíc Tě mají ostatní blogeři rádi a rádi Tě také vidí...to sotva může říct paní na jednom ze stupni vítězů...

V pátek to roztočíme, drahoušku!;-)

A posílám Ti něco pro lepší den: https://www.youtube.com/watch?v=TazHNpt6OTo

V

1 0
možnosti
Foto

Díky, drahá. Právě jsem se vrátila od zubaře s novými zuby, průvanem v peněžence, koženou hubou, ale bude to dobrý.:-)

Asi sesmolím blog, protože co mě čeká, jsem netušila.

1 0
možnosti
Foto

Vtipné, opravdu povedený blog:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Taková rychlokvaška, Jardo:-)

1 0
možnosti
Foto

Šárko, ber to tak, že být v první desítce je pro každého ze zúčastněných výhrou. Jsi tedy vítězkou!!! R^

3 0
možnosti
Foto

Tak dobře, Zdeni, budu si to mumlat ze spaní...jsem vítězka, jsem vítězka..;-D

0 0
možnosti
Foto

Seš dobrá, ať už na bedně nebo pod ní.;-) O čem by ta nová kniha Šedesátdevítka byla? ;-D;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Dík. A tobě přeji vše nejlepší k dnesšnímu svátku, Pavli. :-)V

No o čem...o číslu šedesátdevět, přece.;-D

1 0
možnosti
IB

Šárko, moc gratulujiR^

1 0
možnosti
Foto

Irenko, děkuji. Příští rok se ve finále ocitneš také.;-)

0 0
možnosti
Foto

M89i85l89a43n 82V16í90t

21. 6. 2022 21:06

Gratulka Šari, neber to tak vážně, co bych měl říkat já - bydlící ve 206. městě, v kategorii blogařů mimo klasifikaci :-(

1 0
možnosti
Foto

Tak emoce byly, ale jak ty negativní přišly, tak brzy odešly.:-) dík.

0 0
možnosti
Foto

příště to třeba bude 96;-) a těch deset panáků jsem si já nedala za celej svůj život brrrr;-D

2 0
možnosti
Foto

Já to dám tak 2x do roka. A pak si nadávám, pač je mi zle.:-)

Omyl, bude to 169;-D

0 0
možnosti
Foto

Vypadá to, že máš 69 stálých příznivců.;-D

1 0
možnosti
Foto

Dáte s Martinou 69 panáků a bude ti to jedno.🤗

4 0
možnosti
Foto

10 je můj strop. Pak blinkám. Ověřeno minulou sobotu.;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 26,35
  • Průměrná čtenost 5410x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik