Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ono se dá v Plzni zabloudit?:-)

1 0
možnosti

Docela se nám s manželem osvědčilo zadat si do mobilní aplikace seznam mapy trasu a pak řidiče navigovat a sledovat při tom svou okamžitou polohu, je to ta pohyblivá tečka na trase. Navigace nás zkraje parkrat vypekla a tak radši používáme mapy. Když není signál, tak i papírové jsou lepší, než špatná GPS.

1 0
možnosti
Foto

Tohle byly Mapy od Seznamu:-) Ten jouda uvnitř mě prostě nemá rád.;-D

0 0
možnosti

Starý dobrý papírový mapy. Říkám to furt. A s tím posledním prohlášením v blogu absolutní souhlas. Nedávno Ostrava, servírka: tak v půl desáté poslední objednávky, ano? V půl desátý? V létě?

1 0
možnosti
Foto

Tady podobně, v půl jedenácté poslední objednávka, kasírování. V 22.50 zahrádku zhasnuli a vyloženě čekali, až vypadneme.

Já ti nevím. Pinglovala jsem nějakou dobu a dokud hosté objednávali a platili, tak jsem lítala po place. Hodinu, dvě, o víkendu i více, po zavíračce.

2 0
možnosti

Připomněla jste mi knížečku mého přítele Dušana Krivského ze Skalice. Jmenuje se "Blb nového typu" a je v ní publikovaná i vzpomínka na jakési vánoční trhy, kdy bylo náměstí ve Skalici kvůli jejich konání uzavřené.

Stál u jedné takové uzávěry, když se ozvala šílená rána, závora zrušená, v ní auto (taky skoro zrušené) a za jeho volantem slečna. "Jste v pořádku, není vám nic? A vy jste tu závoru neviděla?"

"Mě sem ale poslala navigace!"

2 0
možnosti
Foto

;-DR^

Ale já to fakt nebyla!

1 0
možnosti
Foto

dobre ti tak, nemas jezdit do plzne, co takhle vylet do budejic..

1 0
možnosti
Foto

No nevím, Klára tu píše, že se v nich 2x ztratila.;-D

1 0
možnosti
Foto

Některá města jsou jakoby začarovaná.

Pro mě například Olomouc.

Asi dvě a půl hodiny jsem tam hledal jedno místo, které ve finále bylo necelých 300 metrů od mé původní pozice.;-D

1 0
možnosti
Foto

On i Hradec Králové byl na facku.;-D

1 0
možnosti
Foto

Šárko, taky s tou navigací bojuji. To jste bydleli tam, co jsi mě zvala do trojky?

3 0
možnosti
Foto

Teda aby to nevyznělo zavádějícím způsobem: do trojky pokoje na mejdan. ;-)

1 0
možnosti

Navigace se stala požehnáním pro všechny ženy, velkou část mužů a delfíny. Nenadávat! Pamatuju ještě doby, kdy se prodávaly mapy, které měly názvy normálně i vzhůru nohama, aby bylo možno při jízdě na jih mapu otočit a dál číst popisky. V dřevních dobách bylo třeba komunikovat s místním obyvatelstvem, z nichž mnozí byli tzv. houráci. Ti navigovali řidiče zásadně tak, že jim radili stylem: Tam, kde měli loni Hourovi žito, zahněte doprava. :-)

3 0
možnosti
Foto

Jo, mapy vzhůru nohama a mužův vyděšený obličej si dobře pamatují.;-D

0 0
možnosti
Foto

Ježíšmarjá.... je to má vina, že jsem vás nechal bez dozoru ;-D

3 0
možnosti
Foto

A hele, už máme viníka.;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS