Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já mám zeťáka i snachu a jsme v pohodě...hlavně jim do ničeho nekecat...stejně si na všechno musí přijít sami..:-):-)R^R^V

1 0
možnosti
Foto

Budu mít dva zeťáky, snachu asi žádnou.:-) a zatím si užívám, že o moje rady mladí stojí.;-D

1 0
možnosti
Foto

Ty jo, doufám, že si ten blog nepřečte Pepa. Už teď je naměkko a v depresi, jak ten čas letí, protože jeho malá princezna bojovnice jde v září do školy.8-o;-D

Jinak samozřejmě gratulace!

1 0
možnosti
Foto

Schovej mu notebook.;-D

Jj, letí to strašně. Zrovna mi na Fcb vyskočila vzpomínka, kde Tomovi jsou asi 2 týdny.

1 0
možnosti

Tchyně a zeť, to není nijak výbušné spojení. Nijak si nelezou do zelí. Daleko riskantnější je to u tchyně a snachy.:-)

2 0
možnosti

Gratuluju, perlíš ve všech ohledech! :)

1 0
možnosti
Foto

A to mám ještě rezervy.;-D

0 0
možnosti
Foto

Další životní etapa Šári, a pak budeš babička, a snad nebudeš jako můj děda, který měl hospodu a když jsem za ním přišla, a řekla ahoj dědo, vyděsil se: Neříkej mi dědo, říkej mi Jardo!;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

;-Djo, takové prarodiče znám:-) Ale jestli budu v 70 vypadat jako moje mamka, tak si nebudu vůbec stěžovat. Ona vypadá na 50.:-)

Já jim furt říkám, že chci být mladá babička.;-D

1 0
možnosti

Je to kouzelné sledovat jak jsou dcery nejdřív malé holky , pak velké holky

a najednou si všimnete, že jsou maminky.

A pak už jen koukáte , jak ty dětí rychle stárnou. Jejich děti.

4 0
možnosti
Foto

Přesně tak.

Dekuji za návštěvu a milý komentář.

0 0
možnosti
Foto

To dáš, já jsem tchýně už... no hodně dlouho:-)

2 0
možnosti
Foto

Jaksi nemám na vybranou:-)

0 0
možnosti
Foto

Zdravím tchyni a omlouvám se za mínus, přeskočilo.:-)

1 0
možnosti
Foto

No Ty v... tedy Ty jo ;-D Užij si to Šáry :)

4 0
možnosti
Foto

J22a57n 52H14o42r77n76í11k

21. 7. 2022 14:40

No tak to je hustý, gratuluju :-).

1 0
možnosti
Foto

Je to hustý, jak ty děti stárnou.;-D

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS