Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A to jsi tam byla na něj sama?

Já už jsem si po včerejším výletu, kdy mě štípla vosa do dásně (což je v tomto týdnu horror č.2, po Pepousově štípanci od včely) řekla, že s dětmi sama nikam nejedu.:-/

Mimochodem, když už jsem toho měla ocaď pocaď, jsem s ledovým klidem, kdy už mi v jedné chvíli bylo všechno jednou, řekla svým ratolestem: "Tak milé děti a maminka je teď zářným příkladem toho, jak vypadá pohádka O třech přadlenách v praxi. Už mi zbývá jen sudička s velkou nohou a velkým palcem.";-D

2 0
možnosti
Foto

Sama.:-)

Vos se hrozně bojím, takže tě lituju, drahá.V

0 0
možnosti
Foto

Nejdůležitější je, že jste to přežili! ;-D

1 0
možnosti
Foto

To by tenhle blog nevznikl.;-D

1 0
možnosti

Šárko, velká gratulace k blogovému článku číslo 200 a Tobě i Tomíkovi, pokud možno, už jen pohodové prázdniny;-D

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Irčo. A něco se v srpnu prý chystá, nějaká slezina v Praze:-) Budu informovat.;-)

0 0
možnosti

Zajímalo by mě, jak se odepíná svatozář, Šárko. Protože když tě potkám, tak ji nikdy nemáš - a to není možný.

2 0
možnosti
Foto

Drž se, holka zlatá.

1 0
možnosti
Foto

Není to tak hrozný. V tu chvíli bych ho s chutí přizabila, ale ono je to pak spíš k zasmání.:-)

1 0
možnosti

Tak těmhle dětem se před vynálezem moderního zdravotnictví, televize a počítačů říkalo blázen a všichni se postižené rodině vyhýbali.

1 0
možnosti
Foto

Mně tam celkem fandili.;-D

0 0
možnosti
Foto

Ahoj... jsem Ti chtěl napsat něco pěknýho... Ale napadá mě jenom: "Sakra, Ty budeš fest zocelená ;-D ". P.S. Užij léto jak jen to jde, taky to tak dělám a ve tři ráno už vstávám jen od pondělka do středy ;-D

1 0
možnosti
Foto

Jak budu? Už dávno jsem!;-D

A od čtvrtka do neděle vstáváš v kolik? Ve čtyři?;-D

1 0
možnosti

I48v28a18n70a 29L85a28n81c63e

28. 7. 2022 12:36

Už jenom krásné a poklidné prázdninyVR^VR^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji. A Klatovy vyjdou, doufám.;-)

1 0
možnosti
Foto

Šárko, problémy byly, jsou a budou. Důležitý je, že to nevzdáváš. ;-)

5 0
možnosti
Foto

Tohle nejsou žádný problémy, to už je standard.;-D

1 0
možnosti
Foto

J21a60n 63H40o41r65n53í36k

28. 7. 2022 11:28

:-)R^

S váma musí být tuze legrace. Pěkné léto.

2 0
možnosti
Foto

Náramná.;-D

V říjnu je v Olomouci sraz, můžeš posoudit naživo.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS