Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ta psychologie na konci...tys byla na školení, že? :-P;-D;-D

1 0
možnosti
IB

Šárko, prosím, nic nemaž ani nerozdupavávej! Chápu - porod druhé knihy není bezbolestný, ale naložení takovým způsobem s notebookem? Ušetři toho nebožáka a mně zarezervuj svoji druhotinu. Díky:-)

1 0
možnosti
Foto

Znáš to. Frustrace, deprese, pak dělám neuvážené činy.:-) Neboj, to se nestane. Třeba to bude fakt dobrý.;-D

1 0
možnosti
Foto

Ahoj, v gastru ta prodejní školení fungují :;-D Aaaale musí se to umět, zase to nesmí bejt otravný. Tuhle jsem si z principu nedal kafe i když jsem na něj měl chuť. Byl jsem zkrátka tvrdej ;-D

2 0
možnosti
MB

Ale vždyť o tom je doba a je to bezva hra. Kup si zboží které nepotřebuješ, za prachy - které nemáš. Věz člověče, jinak nebudeš šťastný! Fantastický klip v TV. Rodina v autě. Cosi se porouchá. Žena v obavách, muž konejší. Nic se neděje, vezmeme si půjčku tam, kde ji již máme. Dítě na zadním sedadle se usmívá štěstím. Bájo rodičové ... (Naprosto nechápu, jak se toto může vysílat. Rada TV)? ... :-)

4 0
možnosti
Foto

Jj. Reklamy na rychlé půjčky úplně nesnáším.

Diky za návštěvu.:-)

2 0
možnosti
MK

Vámi popsané situace jsou bezvadnou příležitostí jak se naučit říkat NE. Když zvládnete základní výuku, můžete začít experimentovat s razancí odmítnutí, s intonací, stupeň dominance též dokáže své. Když uberete, pobídnete protistranu k mnoha zajímavým výkonům. Záleží jen na vás, kolik zábavy si tak zařídíte.

1 0
možnosti
Foto

Obdivuji tu obrovskou vůli pokladních se min.200x zeptat, zda máme kartičku (nebo aplikaci). A já je pokaždé zklamu. Řeknu- nemám a nechci.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. Nechci. Už ji mám......R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, ale chci (tě pod svými blogy častěji, Tome.) ;-D

0 0
možnosti
Foto

Chtěl bych si dát pivo:-)

2 0
možnosti
Foto

Ale to ti nikdo nutit nemusí, viď. O to se přihlásíš dobrovolně.;-D

1 0
možnosti
Foto

J23a62n 81A80n37d64r84l18e

6. 9. 2022 15:04

beru to jako nutne zlo a to spis pro ty vnucujici nez pro mne... kdysi jsem delal obchodniho zastupce, tedy vnucovatele zbozi, o kterem jsem byl presvedcen, ze jej zakaznik urcite nepotrebuje... ovsem mezi nepotrebuje a nechce je rozdil, ale stejne - nejhorsi práce mého života, a to jsem fakt delal leccos, tobe R^

2 0
možnosti
Foto

J89a24n 61A10n11d74r81l89e

6. 9. 2022 15:06

a nestras, mne to zacne za par tydnu....ale jsem fatalista, ono to nejak dopadne :-)

1 0
možnosti
Foto

Šárko, tvou "druhotinu" si koupím rád.

2 0
možnosti
Foto

Tu,než porodím... to si ještě počkáš.:-);-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 136
  • Celková karma 17,98
  • Průměrná čtenost 5450x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik