Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zajímavá věc, Šárko. Ženy se trápí tím, že nemají visačku, kdežto muži tím, že už mají jen visačku.:-)

1 0
možnosti
Foto

Opět jsi tomu dal korunu;-DR^

0 0
možnosti

Číslo 38 je ještě v pohodě. Kamarádky syn má ve 14 letech velikost 43 nebo 44. Kolegy synátor má v na prahu dospělosti 47 nebo už možná 48. A pokud má vaše dospělá dcera velikost 38, tak to je skoro na gratulaci. Manželčiny kamarádky máti prodává boty už asi 40 let a říká, že dnešní dospívající holky už standardně chodí pro velikosti 40+. Moje neteř, je jí teprve 13, už má velikost 39. Skoro bych hádal, že u vaší dcery asi budou malé nohy po mamce. Takhle to je u jedné mojí kamarádky. Ona sama má 35 a jako mladá před dětmi měla 34. V těhotenství jí ty nohy trochu povolily. Její dospívající dcera má 37 a snad všechny holky ve třídě jí závidí, jaké má krásně malé nohy.

1 0
možnosti
Foto

Já mám 41;-D

A někdy sehnat boty, které se mi líbí, je oříšek.

Díky za čtení a komentář.

0 0
možnosti

Problém není paní za pokladnou a ani visačka, problém je v systému, který je na kase, prostě pokud vám to neschlamstne, tak s tím nepohne ani prodavačka a ani vy, ale je možné, že paní jen nevěděla jakou fintu použít, aby to šlo, měl jsem taky problém a až třetí paní pokladní si s tím uměla poradit, i tak si vždy v takové situaci vzpomenu na "comeback simona na úřadě";-D.

1 0
možnosti
Foto

Také už jsem zažila srocení prodavaček, nebo pošťaček kvůli jednomu problému, ale tady byla, chudák, sama:-)

Comeback;-DR^

0 0
možnosti

J65o16s86e42f 13N81o83v67á15k

30. 11. 2022 13:42

Rikate oteplovacky velikost 152? A bez visacky? Foto by nebylo, ja bych mozna zajem mel, ale musim zmerit vysku syna, pac si ten nepamatuji, jakou velikost mu kupujeme.

1 0
možnosti
Foto

už jsou prodané, ale děkuji za zájem a za čtení.:-)

0 0
možnosti
Foto

J85a15n 76A26n79d97r48l11e

30. 11. 2022 11:22

ja bejt ta prodavacka, ja bych te hnal, to se dela, vracet vobnoseny kalhoty, notabene dvakrat slibeny....?;-D chudak nanda ted v ty zime.....Rv

1 0
možnosti
Foto

Počkej na vnouče, pak jako když oteplovačky najdeš:-)

4 0
možnosti
Foto

Než já budu mít vnouče, tak vyjdou z módy.;-D

0 0
možnosti
Foto

Šárko, až zírám, že výškově je Tomík už na mé úrovni, bohužel do šířky je to horší. I velikost bot je naprosto stejná! Neuměla bys to zařídit i s věkem, prosím?;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Na to jsem malej pán.;-D

1 0
možnosti

Češi neumějí obchodovat.

0 0
možnosti

V65i28l79é15m 11B14a23r94á71k

29. 11. 2022 10:07

Málo důrazné, ale chápu, je to věc naturelu. Já takové situace přímo vyhledávám. :-)

PS: Než mě štrejchne.

2 0
možnosti
Foto

Já se nerada hádám, to už musí být. A také si musím být stopro jistá, že jsem v právu a tady jsem to tak necítila.:-)

0 0
možnosti
Foto

Šárko, škoda, že nemám syna který by do nich pasoval, ale přeji úspěch a hezký den s visačkou i bez ní! Jinak R^;-D

2 0
možnosti
Foto

Horste, ani pravnoučka?;-D V pohodě, už mám kupce.:-) hezký den.

1 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik