Šárka Andrlová

Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x

Seznam rubrik

Šárka Andrlová

„Mě to baví!“

odpověděl Ptáček panu Hlavsovi ve známé cimrmanovské hře Vizionář. Pan Ptáček byl uhlobaronem. To bych celkem brala, ale jsem průvodčí.

21.4.2023 v 10:13 | Karma: 27,95 | Přečteno: 900x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

A jaké bylo vaše poprvé?

Uznávám, že tento clickbajt by mohl zvýšit čtenost blogu, ale raději hned v perexu přiznávám, že o žádné čuňárny nepůjde.

27.12.2022 v 12:34 | Karma: 24,24 | Přečteno: 946x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Horké chvíle v žitavském kauflandu aneb "Ich habe geld!"

Zajela jsem po dlouhé době opět do Žitavy na velký nákup. Už jsem měla po té korona uzávěrce hranic absťák. V úterý odpoledne bylo parkoviště poloprázdné. Vypadalo to na pohodový nákup, jakých jsem tu zažila několik.

14.7.2021 v 11:23 | Karma: 36,42 | Přečteno: 2108x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Pět tipů, jak se stát hvězdou Prostřeno

Ta dlouhá karanténa už na mně zanechává následky. Například jsem se zas začala dívat na Prostřeno. A jak tak na to koukám, napadá mě, co člověk musí umět,aby si zajistil vítězství a vyhrál 60 tisíc korun. Tak si to pojďme shrnout.

29.4.2020 v 12:43 | Karma: 42,69 | Přečteno: 8642x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Nástrahy velkoměsta

Začalo to tím, že manžel dostal ode mě k Ježíšku dárek. Vstupenku na Bundesligu. Čekala jsem větší nadšení, mohl si aspoň radostí povyskočit,ale radost měl (řekl mi to, jinak bych to asi nepoznala).

23.2.2020 v 15:24 | Karma: 23,77 | Přečteno: 897x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Tortura zvaná návštěva lékaře, aneb Mimoň na sebe sáhnout nenechá

Autisté jsou různí. Někteří milují návštěvy zdravotnických zařízení víc, než dovádění na dětském hřišti. Matkám těchto dětí tedy dost závidím, protože my máme problém opačný.

2.8.2019 v 14:24 | Karma: 40,71 | Přečteno: 9475x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Úsměvné střípky z pošty

Na poště nejsou jen nespokojení zákazníci a fronty. Je tam i velká legrace, když člověk (ať zákazník, nebo pošťák) vypustí z úst nějaké perly.

15.5.2019 v 13:33 | Karma: 40,42 | Přečteno: 5671x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Jste dnes v modrém? Aneb trampoty novodobého strýčka Jedličky

Dnes, 2.dubna je totiž mezinárodní den porozumění autismu. Snažím se mu porozumět už tři roky. Někdy se daří,ale spíše ne. Ale když má všechno nalajnované, jak je zvyklý, obejde se den (někdy i dva dny) bez záchvatů.

2.4.2019 v 11:36 | Karma: 27,38 | Přečteno: 995x | Diskuse| Osobní