Thaj(áááuuuu!)ská masáž

Dostala jsem od Ježíška poukaz na masáž. Thajskou. Ještěže se Ježíšek nabídl, že vybere dárek za manžela, který absolutně neumí vybírat dárky.

Tady musím odbočit od tématu, protože manželův první dárek pro mě málem zapříčinil rozchod ještě před svatbou.

Zeptal se mě,co bych chtěla k svátku. Odpověděla jsem, že noční košilku. A těšila se na bílou, či černou, saténovou (možná i průsvitnou a nebezpečně sexy) košilku.

Manžel mi koupil- bavlněnou, po kolena dlouhou, zelenou,s výšivkou nějakých kytiček a knoflíčky od krku až skoro k pasu. Vzadu s ještě přilípnutou cenovkou 99,-Kč.

Děkování bylo velice bouřlivé. On- uražen, přece jsem chtěla noční košili, já zklamaná, že mi neumí číst myšlenky. Poznávat myšlení chlapa jsem se učila za pochodu, v průběhu manželství. Košile letěla za skříň,ale ještě ten den jsme jeli SPOLU vybrat novou.

(a jak se mi ta příšerná košile s knoflíčky hodila po porodu na kojení!)

 

Ale zpět k thajské masáži. Uvítala mě drobná, usměvavá Thajka. V místnosti to příjemně vonělo masážními olejíčky a hrála relaxační hudba. Svlékla jsem se a položila na břicho, obličejem dolů (měli v tom lehátku díru, aby si klienti nepomačkali nos).

A začalo..mučení. Kdepak nějaké lehké rozmasírování, skoro hlazení, které používáme doma s manželem. Bolestivé "lupání" bylo slyšet i přes tu hudbu. Měla jsem pocit, že mi po zádech běží stádo bizonů a zarývají se mi kopyty do každého svalu.

Thajka uměla jen dvě věty:

"Dobrý den!"

a

"Bolí?"

Tu druhou větu vyslovila celkem šestnáctkrát. Ač jsem holka,co má lecos za sebou (tři porody a a tak), mé bolestné usykávání mírnila svým konejšivým:"Bolí?"

 Snažila jsem se zabavit počítáním obratlů a nemyslet na bolest. Zatínala zuby, když bolest překračovala únosnou hranici.

 Pak konečně přišlo to, kvůli čemu lidé rádi chodí na masáže. Natírání olejíčkem a jemné, skoro hladivé, masírování. Jo! To je ono, ještě, ještě..chtělo se mi výskat radostí, že po té tortuře následovala odměna.

 Jenže- byl to ten pověstný klid před bouří. Abych nabrala síly na další mučení.

Má páteř žalovala. Na mě, na mé vysedávání u počítače, kdy se hrbím jak baba Jaga, na čtení knížek vleže na břiše, na tahání syna v náruči do schodů. V duchu jsem jí slíbila, že se k ní nebudu chovat tak macešsky,ale ať už ta příšerná ženská skončí.

 Nakonec mě požádala, ať si lehnu na záda a věnovala se mé hlavě. Jako kdyby poznala, jak je přetížená. Mačkala mi nějaké body na spáncích, v týlu, na čele, bylo to příjemné. Téměř jsem u toho usnula. A najednou byl konec. Opouštěla jsem středověkou muč..pardon masážní salon na lehce brnkavých nohách. A ještě té šikovné Thajce poděkovala!

  Doma cítím, že nenosím svou páteř. Musela mi jí vyměnit. Jsem jak znovuzrozená.

Je to jako s porodem. Bolí to jak sviňa, ale když je konec, přijde úleva a na bolest se rázem zapomene.

  Určitě půjdu zas!

 

Autor: Šárka Andrlová | středa 18.2.2015 21:03 | karma článku: 17,83 | přečteno: 955x
  • Další články autora

Šárka Andrlová

Není možné se splést aneb „Vraťte se k vyšívání, dámo!“

Okomentovala jsem sportovní blog. Jejda, to jsem si naběhla! Protože jsem se spletla. Chudáci Procházka s Paterou.

23.4.2024 v 17:48 | Karma: 18,00 | Přečteno: 569x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Výluka skončila, radujme se! Vážně?

Tak nám 8.června skončila jedna výluka. Z Železného Brodu do Staré Paky. Nejvíce si, myslím, oddychli výpravčí ze Staré Paky. Už jim muselo z celodenních telefonátů od nás, průvodčích, drnčet v uších.

11.6.2023 v 14:28 | Karma: 22,95 | Přečteno: 580x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

„Mě to baví!“

odpověděl Ptáček panu Hlavsovi ve známé cimrmanovské hře Vizionář. Pan Ptáček byl uhlobaronem. To bych celkem brala, ale jsem průvodčí.

21.4.2023 v 10:13 | Karma: 28,08 | Přečteno: 910x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

„Jede to do Liberceee?“

zeptala se mě paní, aniž by předtím odpověděla na můj pozdrav. Stála jsem u vlaku a za mnou jasně svítila cedule Pardubice-Liberec.

2.3.2023 v 11:05 | Karma: 42,22 | Přečteno: 7602x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Jede, jede mašinka, kouří se jí z…

Já se vám, milí čtenáři, omlouvám. Vážně jsem nechtěla, aby vám ta odrhovačka v nadpisu uvízla v uších po zbytek dne.

7.2.2023 v 17:17 | Karma: 31,12 | Přečteno: 1265x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

  • Počet článků 136
  • Celková karma 18,00
  • Průměrná čtenost 5450x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik