Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Můj anděli strážný!

Ty ses pořádně nadřel. Ale alespoň vím,že existuješ. Jsem spíše realista, pragmatik. Na nějaké čáry, máry, karty, taroty a další "nadpřirozené" praktiky moc nevěřím. A nejsem ani věřící. Prostě neznaboh.

Ale události tohoto týdne mě trochu přiměly se zamyslet, jestli přeci jen něco mezi nebem a zemí existuje a že někdo má to štěstí a do vínku mu byl přidělen i anděl strážný.

 Ale proč o tom píši...

V roce 2013 jsem se, po porodu třetího potomka, rozhodla, že je nás už dost, byt není nafukovací a další dítě by byl už zbytečný nadstandard. Tak jsem podstoupila sterilizaci a měla jsem,jak se říká, vystaráno. Žádné zobání tabletek, tělíska, přerušovaný sex a další antikoncepční metody. Podvázání vejcovodů byla  tutovka. 99% ochrana. To jedno procento? To se doktoři jen "sichrují",kdyby něco. To nemohl být můj případ.Tak jsme bezstarostně souložili.

  Minulý víkend mě ovšem bolelo břicho více,než obvykle,když očekávám příchod"svých dnů." Sice jsem bolestí chodila téměř v překlonu,ale pár Ibalginů problém vyřešilo.

V pondělí jsem opět byla fit. I v úterý dopoledne, kdy jsem si ještě vyrazila se synem do IKEY, nic nenasvědčovalo tomu, že by se něco mělo dít.

 V půl druhé odpoledne se mi začala točit hlava a dostavily se ještě větší bolesti břicha. To už jsem ležela stočená v klubíčku, hekala bolestí a volala telefonem manžela, že fakt na tu gyndu pěšky sama nedojdu. Ani autem se tam neodvezu.

Koketovala jsem i s myšlenkou vytočit 155. To jsem nakonec zavrhla jako zbytečné mrhání rychlé záchranné služby,co kdyby mi ještě vynadali, že je volám kvůli zaraženým větrům a výjezd požadovali zaplatit.

 Na gyndě jsem v pololehu, v polosedu strávila v čekárně asi půl hodiny, než jsem přišla na řadu (nebyla jsem objednaná, tož měli přednost jiní). Paní doktorka mě pečlivě vyšetřila,až jsem nadskakovala bolestí a pak dlouze vyšetřovala ultrazvukem. Pro jistotu mi odebrala krev na krevní obraz, protože UTZ nic zvláštního nenaznačoval,jen menší cystu. Ale jelikož testy ukázaly zvýšenou hodnotu leukocytů, pro jistotu mě poslala do nemocnice.

 Tam už jsem v čekárně ležela a bylo mi střídavě na zvracení a na omdlení. Ale na vyšetřovací "kozu" jsem ještě vylezla. Podobný postup-nic zvláštního vidět nebylo. Doktor dokonce koketoval s myšlenkou, že mě pošle domů,ale v tom jsem mu zabránila parádním sešupem na zem. Ztratila jsem vědomí a navíc se při pádu praštila o roh stolu a málem si vyrazila přední zuby.

 A to už přistavili postel, kapačku a začali mě různě napichovat a i když jsem hlásila, že jsem po sterilizaci, rozhodli se udělat mi i těhotenský test na hladinu HCG v krvi. Kroutila jsem nevěřícně hlavou, než jsem opět na chvíli ztratila vědomí.

  Ačkoliv jsem měla jít na laparoskopii až druhý den ráno, najednou změna operačního programu, drze jsem předběhla dvě čekající pacientky na výkon a jela na sál jako první.

"Vy jste nám dala!" byla první slova doktora, když jsem se probudila na JIPce, s pocitem hodně nepodařeného mejdanu.

Díky rychlému rozhodnutí lékařů jsem stále tady. Jeden a půl litru krevní sraženiny v břiše nebylo na UTZ vidět. Přišla jsem skoro o dva litry krve, mohla jsem zaskakovat v nějakém béčkovém thrilleru v roli bledé zombie, z břicha mi vedl drén,ale byla jsem naživu.

 

PS: když někdo vyhraje nějakou cenu, obvykle následuje děkovačka. Protože jsem vyhrála cenu nejvyšší, tak se sluší poděkovat také (na Slavících většinou při děkovačkách lidé zívají nudou a koukají na hodinky, tak to kdyžtak přeskočte).

 Děkuji lékařům z Klaudiánovy nemocnice v Mladé Boleslavi a hodným, ochotným sestřičkám. I paní doktorce v Brandýse n.L.,která mě do špitálu poslala. Těm všem vděčím za to, že mám po dlouhé době téma na blog.
 

Autor: Šárka Andrlová | neděle 21.6.2015 14:23 | karma článku: 21,38 | přečteno: 933x
  • Další články autora

Šárka Andrlová

Výluka skončila, radujme se! Vážně?

Tak nám 8.června skončila jedna výluka. Z Železného Brodu do Staré Paky. Nejvíce si, myslím, oddychli výpravčí ze Staré Paky. Už jim muselo z celodenních telefonátů od nás, průvodčích, drnčet v uších.

11.6.2023 v 14:28 | Karma: 22,74 | Přečteno: 561x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

„Mě to baví!“

odpověděl Ptáček panu Hlavsovi ve známé cimrmanovské hře Vizionář. Pan Ptáček byl uhlobaronem. To bych celkem brala, ale jsem průvodčí.

21.4.2023 v 10:13 | Karma: 27,95 | Přečteno: 900x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

„Jede to do Liberceee?“

zeptala se mě paní, aniž by předtím odpověděla na můj pozdrav. Stála jsem u vlaku a za mnou jasně svítila cedule Pardubice-Liberec.

2.3.2023 v 11:05 | Karma: 42,22 | Přečteno: 7587x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Jede, jede mašinka, kouří se jí z…

Já se vám, milí čtenáři, omlouvám. Vážně jsem nechtěla, aby vám ta odrhovačka v nadpisu uvízla v uších po zbytek dne.

7.2.2023 v 17:17 | Karma: 31,02 | Přečteno: 1257x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

A jaké bylo vaše poprvé?

Uznávám, že tento clickbajt by mohl zvýšit čtenost blogu, ale raději hned v perexu přiznávám, že o žádné čuňárny nepůjde.

27.12.2022 v 12:34 | Karma: 24,24 | Přečteno: 946x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

„Paní, vy jste ale...visačka!“

Mám někdy pocit, že problémy jsou tu proto, aby se vytvářely, než aby se řešily. Klíčové slovo: oteplovačky pro syna. Nějak nám kluk roste a to pro nás znamená kupovat stále větší a větší čísla oblečení a bot.

28.11.2022 v 16:28 | Karma: 38,03 | Přečteno: 7889x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Automatické opravy v mobilu, překlepy a jiné pohromy

Každý z nás, kdo vlastní tuto chytrou krabičku, se zcela jistě setkal s funkcí T9 – Autocorrect, neboli automatická oprava.

24.11.2022 v 9:22 | Karma: 31,43 | Přečteno: 2350x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Jak jsem sledovala maďarský Večerníček

Tátova rodina pochází ze středního Slovenska. Konkrétně z Filakova a Lučence. A pak ještěz Konrádovců, malé vesničky u maďarských hranic.

20.10.2022 v 11:07 | Karma: 28,81 | Přečteno: 1362x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Už jsem toho píchání měla plné zuby

Po sedmi letech jsem se ocitla opět v nemocnici. Jednalo se o plánovaný zákrok, nešlo mi tentokrát o život. I když...zdejší kuchyně se o to usilovně pokoušela.

17.9.2022 v 16:16 | Karma: 40,29 | Přečteno: 14742x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

„Nechcete...?“

Je to jako mor. Ať přijdete kamkoliv s jasnou představou, co koupit, vždy se vám snaží vnutit něco, čemu za chvíli projde lhůta, potřebují se toho zbavit, nebo honí vyšší tržby.

6.9.2022 v 13:25 | Karma: 24,50 | Přečteno: 1299x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Zážitkový den s Českými dráhami a jejich konkurencí

Pardubice forever! chtělo se mi z plných plic zařvat. Nevěděla jsem totiž, zda se z nich ještě někdy dostanu.

7.8.2022 v 20:09 | Karma: 43,57 | Přečteno: 8264x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

S autistou do kempu na Mácháč? Žádný problém. I když…

Noční můrou autistického dítěte (toho mého) je akční matka. Chápejte, on by nejraději ležel v posteli s tabletem, proháněl na něm do zblbnutí seriál Mimoni a hlídal televizní ovladač. Teď je v kurzu ČT24 se ztlumeným zvukem.

28.7.2022 v 10:22 | Karma: 31,39 | Přečteno: 1498x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Měla to být taková pohodová procházka

Dívala jsem se na to už tolikrát zezdola a říkala si, že jednou tam nahoru vylezu. Pět a půl kilometru od kostela, máček, to dám. Jsem zvyklá na horší štreky.

11.7.2022 v 12:06 | Karma: 23,63 | Přečteno: 903x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Jak se nám navigace pomstila za všechna příkoří

Pozvali si mě do léčebny v Dobřanech. Ne za účelem hospitalizace, ale coby besedující. A protože Plzeň a okolí nemám zrovna za rohem, nechtělo se mi tam jet ani samotné, ani jen na otočku. Tak jsem ukecala kámošku a vyrazily jsme

8.7.2022 v 16:10 | Karma: 29,06 | Přečteno: 4714x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

"Zaplať a trp!"

Asi tak bych shrnula mou touhu po nových zubech. Dlouho, předlouho mě můj zubař přemlouval, ať si nechám udělat můstky. A já stejně dlouhou dobu odolávala..

22.6.2022 v 12:58 | Karma: 27,21 | Přečteno: 1161x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Na některé chlapce nelze zapomenout

S přibývajícím věkem a blížícím klimaktériem začínám být neuvěřitelně sentimentální.A tak tématem dnešního blogu budou vzpomínky na dávná pubertální léta. Několik mých bývalých lásek si zaslouží, abych se o nich zmínila.

16.6.2022 v 11:04 | Karma: 24,92 | Přečteno: 1331x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Zatracená krční páteř!

Vrozená slušnost a obava z toho, aby mi blog nestáhli jsem si nedovolila použít peprnější výraz. Jistě si domyslíte.

8.6.2022 v 9:57 | Karma: 22,93 | Přečteno: 788x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Zázrak, který nikdo nečekal aneb Doteď nebyl důvod ke stížnostem?

Stalo se to někdy před měsícem. Náš syn, nemluvící autista řekl při obědě: „Oký!“ (horký, kdyby to někdo nemohl přeložit)

29.3.2022 v 10:06 | Karma: 32,97 | Přečteno: 1280x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

„Jdu si pustit Nohavicu! Ok, já jdu vedle, abych se nepozvracela.“

Je mi zle. Už několik dní a nejen ze situace, která se děje jen několik set kilometrů od nás. Nebudu se ale vyjadřovat k válce, myslím, že vše podstatné již napsali jiní blogeři.

2.3.2022 v 9:17 | Karma: 44,19 | Přečteno: 11206x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Když začnete mít pocit, že jste ta...celebrita

Napsala a vydala jsem knihu. Což není nějaká zvláštnost, ročně vyjde několik tisíc knih. Ale na co jsem absolutně nebyla připravená, tak na události, které následovaly.

21.2.2022 v 11:01 | Karma: 26,47 | Přečteno: 1026x | Diskuse| Poezie a próza
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik