Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak jsme (ne)prodali auto

Někdy v průběhu listopadu jsme vážně začali uvažovat o tom, že prodáme naši stařičkou Oktávku. Holka měla stále vyšší nároky na provoz a nám kvůli tomu hubla peněženka.

To máte: opotřebovanou lambda sondu, rozbité servo řízení, dosluhující brzdové kotouče,propadlou technickou, s tím by si ani pan Lorenc neporadil.

  Nejdříve jsme ale všechno vyjmenované museli dát do pořádku, aby nám auto nevykoupili jako vrak,ale auto provozu schopné, líbivé na pohled i zpod kapoty.

  Když jsem platila za opravy asi 6 tisíc,má peněženka usedavě plakala a já s ní. No jo, bude skromný Ježíšek,ale když bude pod stromečkem místo tabletu tabule a křídy, třeba si toho obdarovaní nevšimnou. Jenže když byla oktávka zase (skoro) jako nová, nechtělo se nám s ní loučit. Zvykli jsme si na ní a ona na nás. Nikdy nás nenechala ve štychu, ačkoliv jí hodně často kručelo v nádrži, dovezla nás vždy, kam jsme potřebovali. Tak jsme se nakonec rozhodli, že si ji ještě ponecháme. Do další nutné opravy, pak už nemilosrdně půjde z domu.

  Minulý týden jsem byla v práci (ano, i přes svátky, to se někdy přihodí) a těšila jsem se, že za mnou rodina přijede, když já nemůžu k nim.

 24. prosince mi volal manžel, že přijet nemůžou. Protože nám UKRADLI AUTO! Tak tak, někdo jiný se nám postaral o prodej, jak šlechetné. Nějaký dobrý občan chtěl,abychom přestali marnotratně utrácet za benzín, další opravy, pojistku...abychom nebyli líní a chodili pěšky, znovu zažili, jak romantické jsou jízdy tramvají a dopřál nám tu důvěrnou blízkost lidí, mačkajících se na sebe v přeplněném autobuse.

 Vždyť ten dobrý člověk vlastně myslel na naše dobro!

  

Všem čtenářům přeji šťastný Nový rok 2016 a...co nejméně nepříjemných překvapení.

Autor: Šárka Andrlová | středa 30.12.2015 18:23 | karma článku: 36,51 | přečteno: 5241x
  • Další články autora

Šárka Andrlová

Výluka skončila, radujme se! Vážně?

Tak nám 8.června skončila jedna výluka. Z Železného Brodu do Staré Paky. Nejvíce si, myslím, oddychli výpravčí ze Staré Paky. Už jim muselo z celodenních telefonátů od nás, průvodčích, drnčet v uších.

11.6.2023 v 14:28 | Karma: 22,74 | Přečteno: 561x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

„Mě to baví!“

odpověděl Ptáček panu Hlavsovi ve známé cimrmanovské hře Vizionář. Pan Ptáček byl uhlobaronem. To bych celkem brala, ale jsem průvodčí.

21.4.2023 v 10:13 | Karma: 27,95 | Přečteno: 900x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

„Jede to do Liberceee?“

zeptala se mě paní, aniž by předtím odpověděla na můj pozdrav. Stála jsem u vlaku a za mnou jasně svítila cedule Pardubice-Liberec.

2.3.2023 v 11:05 | Karma: 42,22 | Přečteno: 7587x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Jede, jede mašinka, kouří se jí z…

Já se vám, milí čtenáři, omlouvám. Vážně jsem nechtěla, aby vám ta odrhovačka v nadpisu uvízla v uších po zbytek dne.

7.2.2023 v 17:17 | Karma: 31,02 | Přečteno: 1257x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

A jaké bylo vaše poprvé?

Uznávám, že tento clickbajt by mohl zvýšit čtenost blogu, ale raději hned v perexu přiznávám, že o žádné čuňárny nepůjde.

27.12.2022 v 12:34 | Karma: 24,24 | Přečteno: 946x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

„Paní, vy jste ale...visačka!“

Mám někdy pocit, že problémy jsou tu proto, aby se vytvářely, než aby se řešily. Klíčové slovo: oteplovačky pro syna. Nějak nám kluk roste a to pro nás znamená kupovat stále větší a větší čísla oblečení a bot.

28.11.2022 v 16:28 | Karma: 38,03 | Přečteno: 7889x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Automatické opravy v mobilu, překlepy a jiné pohromy

Každý z nás, kdo vlastní tuto chytrou krabičku, se zcela jistě setkal s funkcí T9 – Autocorrect, neboli automatická oprava.

24.11.2022 v 9:22 | Karma: 31,43 | Přečteno: 2350x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Jak jsem sledovala maďarský Večerníček

Tátova rodina pochází ze středního Slovenska. Konkrétně z Filakova a Lučence. A pak ještěz Konrádovců, malé vesničky u maďarských hranic.

20.10.2022 v 11:07 | Karma: 28,81 | Přečteno: 1362x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Už jsem toho píchání měla plné zuby

Po sedmi letech jsem se ocitla opět v nemocnici. Jednalo se o plánovaný zákrok, nešlo mi tentokrát o život. I když...zdejší kuchyně se o to usilovně pokoušela.

17.9.2022 v 16:16 | Karma: 40,29 | Přečteno: 14742x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

„Nechcete...?“

Je to jako mor. Ať přijdete kamkoliv s jasnou představou, co koupit, vždy se vám snaží vnutit něco, čemu za chvíli projde lhůta, potřebují se toho zbavit, nebo honí vyšší tržby.

6.9.2022 v 13:25 | Karma: 24,50 | Přečteno: 1299x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Zážitkový den s Českými dráhami a jejich konkurencí

Pardubice forever! chtělo se mi z plných plic zařvat. Nevěděla jsem totiž, zda se z nich ještě někdy dostanu.

7.8.2022 v 20:09 | Karma: 43,57 | Přečteno: 8264x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

S autistou do kempu na Mácháč? Žádný problém. I když…

Noční můrou autistického dítěte (toho mého) je akční matka. Chápejte, on by nejraději ležel v posteli s tabletem, proháněl na něm do zblbnutí seriál Mimoni a hlídal televizní ovladač. Teď je v kurzu ČT24 se ztlumeným zvukem.

28.7.2022 v 10:22 | Karma: 31,39 | Přečteno: 1499x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Měla to být taková pohodová procházka

Dívala jsem se na to už tolikrát zezdola a říkala si, že jednou tam nahoru vylezu. Pět a půl kilometru od kostela, máček, to dám. Jsem zvyklá na horší štreky.

11.7.2022 v 12:06 | Karma: 23,63 | Přečteno: 903x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Jak se nám navigace pomstila za všechna příkoří

Pozvali si mě do léčebny v Dobřanech. Ne za účelem hospitalizace, ale coby besedující. A protože Plzeň a okolí nemám zrovna za rohem, nechtělo se mi tam jet ani samotné, ani jen na otočku. Tak jsem ukecala kámošku a vyrazily jsme

8.7.2022 v 16:10 | Karma: 29,06 | Přečteno: 4714x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

"Zaplať a trp!"

Asi tak bych shrnula mou touhu po nových zubech. Dlouho, předlouho mě můj zubař přemlouval, ať si nechám udělat můstky. A já stejně dlouhou dobu odolávala..

22.6.2022 v 12:58 | Karma: 27,21 | Přečteno: 1161x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Na některé chlapce nelze zapomenout

S přibývajícím věkem a blížícím klimaktériem začínám být neuvěřitelně sentimentální.A tak tématem dnešního blogu budou vzpomínky na dávná pubertální léta. Několik mých bývalých lásek si zaslouží, abych se o nich zmínila.

16.6.2022 v 11:04 | Karma: 24,92 | Přečteno: 1331x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Zatracená krční páteř!

Vrozená slušnost a obava z toho, aby mi blog nestáhli jsem si nedovolila použít peprnější výraz. Jistě si domyslíte.

8.6.2022 v 9:57 | Karma: 22,93 | Přečteno: 788x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Zázrak, který nikdo nečekal aneb Doteď nebyl důvod ke stížnostem?

Stalo se to někdy před měsícem. Náš syn, nemluvící autista řekl při obědě: „Oký!“ (horký, kdyby to někdo nemohl přeložit)

29.3.2022 v 10:06 | Karma: 32,97 | Přečteno: 1280x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

„Jdu si pustit Nohavicu! Ok, já jdu vedle, abych se nepozvracela.“

Je mi zle. Už několik dní a nejen ze situace, která se děje jen několik set kilometrů od nás. Nebudu se ale vyjadřovat k válce, myslím, že vše podstatné již napsali jiní blogeři.

2.3.2022 v 9:17 | Karma: 44,19 | Přečteno: 11206x | Diskuse| Poezie a próza

Šárka Andrlová

Když začnete mít pocit, že jste ta...celebrita

Napsala a vydala jsem knihu. Což není nějaká zvláštnost, ročně vyjde několik tisíc knih. Ale na co jsem absolutně nebyla připravená, tak na události, které následovaly.

21.2.2022 v 11:01 | Karma: 26,47 | Přečteno: 1026x | Diskuse| Poezie a próza
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik