Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

P55e55t10r 46M68u38r54č60e92k

28. 12. 2013 0:45

Platí jěště "malé děti malé starosti velké děti velké starosti"?

1 0
možnosti
Foto

Volně parafrázovaná slova filmového klasika: Předtucha úrazu a fatálních důsledků z něj plynoucích je vždy horší, než úraz sám. :-)

1 0
možnosti
Foto

Tréning parakotoulu může mít pro jeho budoucnost stěžejní význam, tudíž to jistě nepodcení! Jinak vážně jsou nerozbitné - mně jednou Julča při "berany, berany, duc" naštípla svou hlavinkou lebku a způsobila otřes mozku. Ona pochopitelně vyvázla bez následků. ;-)

3 0
možnosti
Foto

Tvé děti jsou nerozbitné, to už vím;-D

1 0
možnosti
Foto

J50a89n17a 40M65a60j43o32v89á

27. 12. 2013 21:29

Děti jsou naštěstí skoro nerozbitné a rychle otřepatelné - než se matka vzpamatuje ze šoku, prcek je zahojený. U nás se za každý týden bez úrazu u starší otvíral šampus (no, jen jsme to plánovali). Mladší byla všudevleznější, ale asi šikovnější.

A nejraději vzpomínám, jak kolem naší televize prošel dvouletý Lukášek a jedním nepochopitelným pohybem ruky ji hladce shodil. Připomínám, že to tehdy byla pořádně bytelná bedna. Zvedaly jsme ji dvě, neb jsme zrovna měly dámsky štrykovací odpoledníček.

Díky za blog :-) a ať malej moc nepadá.

4 0
možnosti
Foto

;-DTaky slušnej oddíl:-))

1 0
možnosti
AK

Děti jsou prý konstruovány tak, aby přežily péči svých rodičů, takže máte pořád šanci :-D My jsme dnes byli sundávat ani ne dvouleté dceři dlahu z ruky, haleluja, už jsme byli doma všichni pěkně omlácení.

5 0
možnosti
Foto

:-)) To je dobře vymyšleno;-D

0 0
možnosti
JK

Hrozně pěkný ty odsazení u odstavců R^ (pěkná, ta)

0 0
možnosti
Foto

Když já chci, aby se v tom člověk dobře orientoval:-) A k samotnému blogu-nic?

0 0
možnosti
AO

A93l21e47n77a 32O40u54z53k77á

27. 12. 2013 21:13

Šárko, já zažila kaskadérů dost - naštěstí mimo "své".... můj starší poprvé spadl asi na dosah ruky ode mne a lišej na čele to jistil..... a "nejhorší" držkopád byl asi v šesti, kdy jezdil na kole, dorval si šíleně kolena a po deseti minutách přišel, že zase spadl.. :) :) naštěstí nic horšího :)   (já byla horší) :) přeji co nejméně úrazů všem :)

0 0
možnosti
Foto

:-) Díky. Ale zase je na co vzpomínat, že?

0 0
možnosti
Foto

Jojo, já už mám tik v oku z nich:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 25,96
  • Průměrná čtenost 5410x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik