Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Slaný kapesník v podpaží dělal zázraky s teploměrem :)

2 0
možnosti
Foto

Fakt? Že já Tě tenkrát neznala;-D

1 0
možnosti
Foto

P39e13t55r 56K39r34á12l

23. 1. 2014 11:24

Tak to mě nesimuluje, ale zase mají u nich ve škole neúměrně dlouhé kontroly žákovských. To jí vždycky třeba tři týdny nevidím, pak spustím kvůli špatným známkám a ona mi odpoví, že "To už tam přece bylo.". A já si kolikrát nejsem jistej. I když nedávno jsem jí nechal doma, aniž by byla nemocná. před spaním si vytrhala obočí a když ráno u velkého zrcadla zjistila, co to provedla za příšernost, dostala hysterák. I já jsem musel uznat, že takhle ven nemůže. ;-D

2 0
možnosti
Foto

;-DDětičky vynalézavé. Také Vám hlásí jen dobré známky?:-))

0 0
možnosti
Foto

Já nesimulovala, na to jsem neměla žaludek:)) Já se snažila, aby mně v tom krku skutečně bolelo a tak jsem byla jsem si kvůli tomu třeba sedět na ledě. Nic platný, spíš jsem se otužila;-D

3 0
možnosti
MS

Co já se naprosila Nelu o angínový plivanec do krku;-D. Byla vstřícná, plivla, ale já to vždycky přežila bez úhony.

2 0
možnosti
Foto

Mohu s poněkud nepatřičnou pýchou prohlásit, že jsem si dokázala vyrobit i teplotu! Soustředila jsem se, a bylo. A kdyby nade mnou visel chemický Demokl, soustředila bych se tak, že by mě vezli na pohotovost, to mi věř.;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Dávala jsi teploměr do horkého čaje?;-)

0 0
možnosti
Foto

Já myslím, že nesimuluje. Prostě je jí z té školy zle! Koukej mi ji sem přivézt....

2 0
možnosti
Foto

Já si to myslím také, jen jsem se snažila o nevážný blog, i když situace není tak legrační. Přivezu, příští čtvrtek jsme tam, jako na koni.

0 0
možnosti
JC

Buďte obezřetná.

Opakuje-li se to častěji, je třeba zjistit příčinu. Dítě může být šikanováno, zejména nějakou učitelkou. To je třeba rychle řešit, třeba i změnou školy.

2 0
možnosti
Foto

Ta možnost je reálná, nějaké potíže jsou:-( Jen se mi o tom nechce moc mluvit a psát.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 0
možnosti
Foto

:-)Já bych Ti na ten zadek klidně dala.

0 0
možnosti
OF

die Bande

die Simulantenbande . Ordnung muss sein.:-P

6 0
možnosti
AK

Původně: "Das ganze tschechische Volk ist eine Simulantenbande."

2 0
možnosti
  • Počet článků 138
  • Celková karma 24,57
  • Průměrná čtenost 5371x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik