Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

Takže můžu dát ještě jednu mini já? 

Minulý týden bylo nutno někoho vyzvednout z nemocnice, samozřejmě v pátek odpoledne, v dobu, které se říká vzletně rush hour - pekelné časové rozmezí, kdy město opouštějí všichni, kdo vlastní jakákoliv čtyři kola. Do toho hustě pršelo. 

Vynechám tu historku, kdy jsem se dobývala na parkoviště pro personál, pak musela potupně couvat zpátky do ulice, abych se zařadila do dalšího vjezdu pro návštěvníky. Pán v budce naproti se dobře bavil...

Na zpáteční cestě, na čtyřproudovce těsně před nájezdem na dálnici, mi moje, do té doby vzorná, navigace nečekaně poručila "doleva", což byl nesmysl. Můj pacient (který pár dní před tím podstoupil 12-ti hodinovou mozkovou operaci) zároveň trval na tom, že musíme doprava (krátce předtím ovšem taky vyprávěl, že ho v nemocnici navštívil herec Peter Ustinov a skvěle si spolu popovídali). 

Tak jsme tam tedy stáli - v koloně v dešti, na křižovatce, s lehce nepříčetnou řidičkou, s úplně nepříčetnou navigací a lehce nepříčetným pasažérem. Mimochodem - feminismus sem, feminismus tam - zjistila jsem, že chlapi i po těžké mozkové operaci vlastní daleko lepší orientační smysl než my, některé ženy. Můj pasažér ožil (asi ten adrenalín) a bravurně mě odnavigoval z města ven. 

A navigace? Asi po deseti kilometrech jsem pochopila, proč se mě neustále striktně a konsekventně snaží poslat na opačnou stranu: vůbec za to nemohla. Když jsem totiž zmačkla tlačítko "doveď mě domů", zapomněla jsem, že tam jako "domů" mám naprogramovanou svou berlínskou adresu. :-)

10 0
možnosti
Foto

GPS je pro ořezávátka. Já jezdím podle sextantu. R^

10 0
možnosti
Foto

Vyšší level je už jen řídit se podle hvězd a lišejníků na stromech ;-DR^

6 0
možnosti
ZS

R^;-)... navigace často kecá blbosti... třeba, když hystericky řve v tunelu: "Odbočte doprava, odbočte doprava!"

5 0
možnosti
TS

Co mi to jenom... :)))

1 0
možnosti
Foto

Však jsi to viděla:-))

1 0
možnosti
Foto

Jelas přes Hradec nebo přes Aš!

1 0
možnosti
Foto

Prý těžko říci takhle rychle ..... když se ptala místních na cestu, odpovídali ji francouzsky :-P;-D

4 0
možnosti
Foto

:) Ona i navigace má něco do sebe :) K nám promlouvá "Zuzka", má bezva hlas, občas tu češtinu komolí, občas se opakuje, že se mám otočit, když chci jet jinudy...a vůbec je s ní legrace, když naviguje po cestách, kam bych normálně nikdy neodbočil, protože bych je považoval za lesní se zákazem vjezdu :))

3 0
možnosti
Foto

:-)Kamarád měl nastavenou s hlasem Pavla Lišky a to bylo docela zábavné:-)

2 0
možnosti
RE

Úplně normální, jako bych to sám jel. A to třeba i s navigací. Ta se může každou chvíli měnit. Jsou sice jakési aktualizace ke stažení, ovšem pro člověka, jehož vztah k elektronice je...asi nejlépe vyjádřeno...útrpný, stejně k ničemu:-)

2 0
možnosti
Foto

Autoatlasy přežijí veškeré aktualizace:-)

0 0
možnosti
DA

D63a98v68i54d 48A59d48l49e39r

20. 9. 2014 17:33

Miluju tištěný mapy. GPS se občas hodí, zvlášť v neznámých městech...

Ale miluju mapy! :-)

5 0
možnosti
MK

Tak já se dokáži ztratit jak s mapou, tak s navigací. Hlavně v Brně je obojí k ničemu. :(

2 0
možnosti
DT

R^;-D Nádhera! Stejně jste šikula!

A to s těmi taháky na palubní desce jsem včera použila taky. ;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 26,03
  • Průměrná čtenost 5410x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik