Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na dovolenou dost dobré, na pracovní schůzku do neznámého prostředí, no nevím, zda by klient měl dost trpělivosti i když musím říci, že jedenkrát mě již také navigoval, jak se k němu dostanu. Dnes s mobilními telefony je to docela legrace.

1 0
možnosti
Foto

Je:-) A je to ta nejlepší navigace.

Na schůzky (např. přijímací pohovory a tak..) jsem raději volila kombinaci bus- metro.;-)

0 0
možnosti

Abych přispěl také něco k tématu...mně se osvědčil praporečník od Járy Cimrmana, udával směr i rychlost, škoda, že se zaběhl. Také se mi osvědčily záchytné body, které jsem měl v automapě vyznačené špendlíky s barevnými vlaječkami pro různé prodlužky a přibližky. Bohužel po zkušenostech v Praze, kde není spolehnutí na to, že kde něco bylo včera, dnes už není, jsem z obav ze ztráty záchytných bodů a po špatné, až nepřátelské komunikaci s GPS, přešel k jednoduché verzi náhodného nalezení bodu B. Pokud jej naleznu, jsem vždy mile překvapen.

2 0
možnosti
Foto

A to si představ, že k nalézání jiných bodů, než je B, nepotřebuješ ani GPS, ani mapu:-) A mile překvapen bys byl také, protože prý tamten bod neexistuje, dle studií vědeckého časopisu Autoerotika v praxi.

2 0
možnosti

;-DR^Tak už je mi jasný, proč tě Hubenidlo chválilo jako výbornou navigátorku...a jak ses v Beskydech výborně osvědčila...a jak tě vezme na zaoceánský parník do Plzně.

1 0
možnosti
Foto

Sari, takze vem papir, tuzku a zacneme... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Tsss...bydlíš snad v Beskydech?:-))

0 0
možnosti
Foto

Jo, Staré Hamry... Kdo nezažil, nepochopí ;-D;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Já nechápu ještě teď;-D

0 0
možnosti

..o důvod víc, proč neřídím...jsem děsně desorientovaný člověk, mí přátelé by mohli vyprávět! Domluvíme si sraz v bodu A, nastuduji si trasu podle mapy v PC, jó to dám. Vyjdu z domu a jsem v řiti;-D Volám a oni mě navigují po telefonu. Nejhorší jsou chvilky, kdy mi najednou vrazí můj muž při jízdě do ruky mapu a hledej! V tom momentě potřebuji nutně podojit ;-D

2 0
možnosti
Foto

Na hledání mapy jsem machr! (vyjímku tvoří Beskydy a oblast kolem Hradce Králové).;-D

0 0
možnosti
Foto

J98a83n64a 49M56a43j80o41v10á

21. 9. 2014 17:37

V souvislosti s Ustinovem na návštěvě mne napadla jedna nenavigační - snad nevadí, že uhnu od tématu.

Jsem původní profesí (dávno už je to jinak) sestřička a ve třeťáku na zdravce jsme měli praxi měsíc v kuse. Chtěla jsem dělat neonatologii a tak jsem byla u miminek a střídali jsme se na gynekologii. Byla to stará nemocnice, nevyhovující prostory, pacientky se vozily na takový malý sálek k zákrokům výtahem a přes dvě čekárny plné lidí, kde se dalo sotva vytočit s vozíkem. Vezla jsem paní ze sálku, spinkala, já zápasila s kolečky i chodbami a v čekárně plné lidí se paní náhle zvedla na loktech a začala zpívat "vinééééčko bíííléééé...". No a jak jsem se zašprajcla mezi dveřmi, zvedla se znovu, zašilhala do čekárny plné vykulených čekatelek na doktora a zavolala na ně: "Holky, tohle je fakt bezva, jděte na to taky" a padla na polštář a spala následující dvě hodiny.

Někdy je narkóza spojená i s poměrně rozkošnou opičkou.;-)

2 0
možnosti
Foto

No, bylo to sice off topic, ale že seš kamarádka a já nejsem Hanák, tak Tě nesmažu;-D

1 0
možnosti
Foto

Moje navigace je bezva, přivedla mě neomylně k tobě před barák;-D. Akorát neumí patro kde bydlíš.;-( Takže  vlastně je blbá;-D.R^V

1 0
možnosti
Foto

No úplně blbá, chytrá by uměla i zazvonit a otevřít si dveře.;-DVAhoj.

2 0
možnosti

Já bych zrušil i ty jejich elektřiny, stačí přece kouřový signál.

0 0
možnosti
Foto

Nevadí mi pokrok, spoustu věcí používám a ráda,ale u něčeho zůstanu "zabržděná", třeba u těch map.:-) A také mě fascinují staré hračky a parní lokomotivy:-)) Ale díky bohu za elektřinu!

0 0
možnosti
Foto

Vidíš a já navigaci naprosto miluji. (pro širší orientaci ale papírový atlas). Mám tu, co mi z ní radí Liška a dokonce ukazuje, kterým pruhem se mám vydat, abych někde blbě nesjela (ale pozor, jsem mnohdy odolná a stejně sjedu) a tak se s ním vydám v zásadě kamkoliv. 

Z ženského hlediska vzato, navigace je po vynálezu kola a knihtisku společně s vlhkými ubrousky ta nejgeniálnější věc. 

I když...může se stát, že si ji takhle v Praze nastavíš na trasy pro pěší, abys nemusela rozkládat papírovou mapu. No a pak z Prahy vyjedeš do Krkonoš pořád tou nastavenou trasou pro pěší. My jsme se takhle dostali do naprosto neuvěřitelných míst a možná byli na některých z nich úplně první auto. Trvalo snad padesát kilometrů, než nám došlo, že magor není Liška v navigaci, ale Majovka za volantem.:-)

9 0
možnosti
Foto

Autem cestou pro pěší, trumfla jsi mě;-DR^

2 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik