Diskuse

Je možné, aby se sova naučila milovat brzká rána?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Když je to spojený s cestováním a s nádechem dobrodružství(což je vždy), vstanu i ve tři. Když mám chuť na párek, dám si mrkev...:-) Vizuelně je to podobný;-D

0 0
možnosti
Foto

To vědí nejen v Olomouci:-)

1 0
možnosti
Foto

No, Sarko ! Potom nechapu, proc jsi proste neprisla ;-O

0 0
možnosti
Foto

Přeceňuješ mě- nějakých 160km v jednom zátahu fakt zatím nedám;-D

1 0
možnosti
Foto

Šárko, držím Vám rozhodně pěsti!Já myslím, že důležitá je strava po malých dávkách a často, večer tak max v 19h poslední sousta. Kdysi jsem to tak dodržovala, poslední jídlo byl bílý jogurt. A celý den jsem si hlídala pitný režim.Někde jsem četla, že dopoledne spíše ovoce, odpoledne spíše zeleninu kvůli cukrům.

1 0
možnosti
Foto

Jé, zdravím, další žákyně pana Řeháčka;-D

Jojo, ovoce spíš dopoledne,ale stejně jsem si dala hroznové víno, když jsem přišla z "tůry":-)

0 0
možnosti
Foto

Nevěřte lžím, že po čokoládě se tloustne. Dokud jsem ji baštil jak nezavřenej tak jsem byl celkem hubenej. Začal jsem přibírat tehdy, kdy má závislost na čokoládě polevila.

3 0
možnosti
Foto

Chtělo by to podložit vědecky,to je skoro na seminární práci- jak hubnout s čokoládou;-D

2 0
možnosti
DT

:-) Navečer salátkovku, šrotovanou v mašince, zalitou jogurtem, zasypanou solí a pepřem. R^

3 0
možnosti
AJŘ

Šárko, podle jakýchsi výzkumů. je vhodné naládovat se 2x denně a to pořádně. Já to v létě praktikovala, né, že bych chtěla zhubnout teda bych chtěla, ale vůle jaksi chybí (i když mých zhruba 30 kilo nadváhy o to přímo řvalo). A fakt, ani nevím jak, se stalo, že mne ty kila opustily. Ono z provozních důvodů, (různé rekonstrukce, WC, koupelna, kuchyň) to ani jinak nešlo. Prostě ti můžu doporučit, kašli na kila a raduj se s přítomnosti;-D;-D;-D;-D;-D.

1 0
možnosti
Foto

Kéž by to šlo tak, že bych na ně kašlala a ony by utíkaly;-D Takhle se jich musím a hlavně CHCI zbavit nahámavě pohybem:-))

0 0
možnosti
FF

Hele, co bych ti tak jen .......na každý pád oceňuji tvoje odhodlání a to se počítá.

Já si dávám nastrouhanou mrkev s nastrouhanou syrovou červenou řepou, nakrájeným jablkem nebo mangem, s rukolou a zalitou medovo citronovou šťávou...

2 0
možnosti
Foto

Mrkev a jablko, s pomerančem beru...ale nemám ráda červenou řepu, zkoušela jsem si ji oblíbit,ale marně.

0 0
možnosti
Foto

Mrkev radím nastrouhat! ;-)

1 0
možnosti
Foto

Když ta rána...budou plná palačinek se šlehačkou nebo vajíček na slanině s dobrým chlebem s máslem...hustě oslazená káva k tomu...tak já si myslím, že se ta sova ta rána naučí milovat ;)

7 0
možnosti
Foto

Ďábel našeptávač-ten mi tady chyběl:-)

3 0
možnosti