Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

Co já bych ti tak nejlíp poradil?....já chtěl vždycky lemura, protože má děsně fajn kukadla. Koukal jsem pak po holkách s takovými kukadly.

Jako kluk jsem měl doma záchytnou stanici pro opuštěná zvířata, a kdejakého raněného ptáka tahal domů, mamka měla naštěstí pochopení. Teď už psa, kočku ani lemura nechci, snad právě proto, že je mám rád, ale neumím se k nim chovat ;-D

1 0
možnosti
Foto

Já chtěla hada- kdysi, teď už mě to, naštěstí, přešlo. Protože bych musela chovat i myši a to jsem odmítla:-)) Protože, když už hada, tak pořádnou krajtu;-D

1 0
možnosti
VB

Prasatko! Poridte si prasatko... ;)

2 0
možnosti
Foto

Křečci nic nevydrží, to je ověřeno. Zdravím zvěřinec i člověčinec a přeju krásný rok 2015!

1 0
možnosti
Foto

Chtěla jsem Ti sice popřát osobně,ale nějak to nevyšlo, zrovna jste byli na špacíru;-) Takže Ti přeji tady hepy ňů jír.

1 0
možnosti
Foto

> Plný dům dětí a zvířat, jen přemýšlím, co mi ještě chybí. Že by…?

Kružítko? Úhloměr? Logaritmické tabulky?

Tak ať se patnáctej vydaří. R^

2 0
možnosti
Foto

Díky:-)

Tak přemýšlí matematik.Má to svou logiku. Kružítko- abych každému vykroužila jeho prostor k pohybu. Úhloměr- tím bych je občas přetáhla po zadku. A tabulky na vypočítání krmných dávek.

2 0
možnosti
Foto

Šárko, je to velký krasavec...a sny se přece mají plnit;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jíťo, dík. Vyřídím mu lichotku:-)

1 0
možnosti

Šárko, správně. Člověk si má dělat radosti - a toto je radost velká. Adam je velký fešák. Tak ať s ním zažijete v novém roce hodně vesela.:-)

3 0
možnosti
Foto

S kombinací kočka-pes se člověk ani nudit nemůže;-)

2 0
možnosti
ZS

R^ Zvěřinec se rozrůstá nenápadně;-)

Přeji Ti hezký rok 2015!

2 0
možnosti
Foto

I Tobě Zuzko,ať Ti to pořád dobře běhá.:-)

0 0
možnosti
Foto

Žirafa!

Karma a pozdrav kocourovi R^

1 0
možnosti
Foto

Že by se ze mě stala paní Pučálková?:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak ještě toho krokodýla! ;-)

1 0
možnosti
Foto

Pššššt..to je tajný!

1 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik