Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ještě, že jsi nešla i s dítětem ..... dokáži si to představit - dítě uvázaný u Penny, ty se psem v krámě v ruce "výtvor" a psa okřikuješ, že žádný tyčinky nebudou ....

To už by bylo pomalu na přestěhování se jinam ;-)

2 0
možnosti
Foto

;-DFantazie, koukám, Ti pracuje na plné obrátky.

0 0
možnosti
Foto

Já taky..co jinýho mi zbývá, že jo;-D

Dík za palce;-)

2 0
možnosti

Já si odložila hodinky do lednice...Hlasitý smích ;-D

2 0
možnosti
Foto

Jen se směj, skleróza dožene každýho;-D

1 0
možnosti

R^;-D Ježíš to je krásné. :-) Taky se mi to jednou stalo, jdu vyzvednout děti ze školky a na půlce cesty domů mě potká známá, jejíž fena se masivně nesnášela s mou fenou. Až ta mě upozornila na fakt, že jsem asi někde zapomněla psa, protože ten její při setkání nevyšiluje. Samozřejmě byla před školkou a smutně koukala.  :-)

4 0
možnosti
Foto

Dano, díky:-)

Musím se přiznat, že psa už jsem takhle zapomněla potřetí;-D On mě stejně furt miluje, tak mi to asi odpustil:-))

1 0
možnosti
Foto

Já se z Tebe zblázníííííím :)

1 0
možnosti
Foto

Jojo, já ze sebe taky:-)

0 0
možnosti

k těm rukavicím, nedávno jsem si sundala v OC rukavice, celou dobu jsem je nosila v ruce, prošla obchody, držela je a najednou jsem doma zjistila, že je nemám...a nemám je dodnes, vůbec nevím, že bych je někde odložila, možná jsem je vyhodila a nevím o tom :)) stejně byly na ho.no, protože byly bílé...

1 0
možnosti
Foto

By mě zajímalo, na co jsi myslela:-)

0 0
možnosti
Foto

Jooo, tak to byla povedená storka :-)...Ne že bych neznala, ale děje se mi toho tolik, že už to beru jako součást mojí osobnosti...Okolí k tomu sice tak blahosklonně nepřistupuje, ale tak není nad to, mít se ráda :-)...P.s. Já si dala exkrement v sáčku do kapsy místo posmrkanýho kapesníku a ten vyhodila do psího koše...To jen například...nemám sílu ty moje roztržitý kejkle popisovat :-). Tobě karma.

2 0
možnosti
Foto

Prostě pejskaři jsou snad všichni stejný:-))

:-)

0 0
možnosti
Foto

Šárko, ne nadarmo se přece říká....myslet, znamená h.... vědět. Tady jsi měla důkaz přímo v ruce;-DR^

5 0
možnosti

Šárko, já se kaju, že mám z tvého neštěstí prasečí radost, tak jsem tě jako odškodnění nominovala

3 0
možnosti
Foto

Budiž Ti odpuštěno:-) A díky.

0 0
možnosti
Foto

čekal jsem něco ve stylu...to jsem se jednou zamyslela a když jsem přestala, byla těhotná a vdaná...a ono nic ;)

4 0
možnosti
Foto

U Štěpánky jsi také mylně rozklíčoval nadpis, nic si z toho nedělej:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik