Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)Dík!!!

Jdu na Tvůj blog, prý je taky boží.

0 0
možnosti
Foto

Šári ahoj, já vůbec nemám chuť něco psát, protože je to všechno nějak zmršený. Ale četl jsem a R^.V

0 0
možnosti
Foto

Jirko, ahoj. A nevěš hlavu, zase to bude lepšíV

1 0
možnosti

Šári, skvělý! Tak to jsem měla v nose, když jsem jeden čas obdarovávala voučry rodinu a sama tam nebyla;-D. ˇŠvagr byl z toho vysloveně vyřízený. A košile? super! A já takovou sháněla, než jsem šla vloni do porodnice ;-D

1 0
možnosti
Foto

Jojo, manžel je praktický člověk, tak to myslel dobře..a ona se fakt na to kojení pak hodila;-D

Říkal mi, že mám na zádech dvě modřiny...tak nevím, jestli modřiny po thajské masáži mají být, nebo ne.

0 0
možnosti

Já bych uvítala díru na prsa. Ať už při masáži, nebo na rehabilitaci. A na ty porodní bolesti jsem nezapoměla dodnes, i když to za chváíli bude 50 let;-)No a ta noční košile? Počkej, až si pořídíš domeček, třeba ji rehabilituješ;-D.

2 0
možnosti
Foto

Díru na prsa jen jednu?

0 0
možnosti
Foto

No nic, přijdu,až to tady bude fungovat, protože tohle mě fakt nebaví

a nebojím se napsat- přímo se*e.Rv

2 0
možnosti
Foto

Teď jsem zjistila, že můj blog se ze stránky blogů ztratil:-/ Výborně a kde ho jako mají čtenáři hledat?

0 0
možnosti
Foto

Našla jsem ho až teď. 2 dny mi blogy nefungovaly.

0 0
možnosti
Foto

Bez fotky té inkriminované hyper-super-sexy noční košile za 99 Kč to fakt, Šárko, není ono ;-D;-D;-D;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Kde té je konec;-D To už bude 17 let:-)

1 0
možnosti
Foto

To znám když jsem šla z masáže, jako bych se vznášela, ale mě ten italskej kluk masíroval normálně ;-D Jen ty díry bych potřebovala tři - a podle mne ty taky ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jo,ty myslíš i na...;-D

1 0
možnosti

Já byl na Thajské několikrát a bolela jen jedna část (jak mi mačkala lýtka), jinak v pohodě. 

Myslím, že masáž by neměla bolet (na to tělo reaguje obranným způsobem a neuvolní se), ale jen hlazení s olejíčkem taky nemá s masáží nic společného. :-)

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že když je zablokovaná páteř, že to bez bolesti nešlo;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik