Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Souhlas s bordelem!Co bychom pro blaho našich miláčků obětovali;-D.Já už například přestal luxovat. ;-DV

0 0
možnosti
Foto

Kdo hledá - najde!

Ještěd 1012 m [>-]:-)R^V!

5 0
možnosti
Foto

ahoooj, zajíčku ;-) my už jsme zase na Ještědu? 8-o šlapem jak za mlada ;-D:-P

3 0
možnosti

Šárko,na chlupy jsem koupila Furminátor(doporučuji koupit raději dražší).Vyčešeš chloupky i z podsady.Jsem s ním moc spokojena  a chlupů je o 80% méně.Na kočkolit jsem si koupila ruční vysavač,který mám u WC(kočičího)Na vlasy mám v každém odpadu košíček.Moji kočce taky nedovolím chodit po stole,ale když nejsem v dosahu,tak je tam.No co už,stejně ji miluji.;-D

1 0
možnosti
Foto

Já to česání psa hodně flákám, pač mě to vůbec nebaví:-)

Díky za návštěvu:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak to já asi budu navždy mlád.

Ale s těmi chlupy problém teda je. A to nemám doma ani žádné zvíře, jen sám sebe. Kdyby se daly sebrat bez ostatního bince, dalo by to na polštář. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Kdyby jen chlupy-máme i dvě dlouhovlasé dcery, takže neustále ucpaný odpad ve vaně:-)

0 0
možnosti

R^:-)

Na jaře a na podzim máme černé chlupy úplně všude.

2 0
možnosti
Foto

My celoročně bílé,hnědé a teď i mourovaté:-)

Za palec díky.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tedy Jarmilo, který ze smajlíků mám brát vážně?;-D

0 0
možnosti

Šárko, neboj - to přejde. Minimálně tehdy, až se ti zhorší zrak. Pak chlup sem, chlup tam? - no a co.;-D

3 0
možnosti
Foto

Zrak už tak mám celkem mizernej a stejně vidím každý chlup v nejzazším rohu.;-D

1 0
možnosti

Já už na pořádek s kocourem rezignoval. Pokud přijde zvenku od bahna, první co udělá je, že vleze ke mně do peřin. Když je suchej tak ne. Tak aspoň vím, jak je venku, aniž bych se podíval z okna. :-)

3 0
možnosti

Tak to by z něj byl do 2 vteřin kosmonaut .......

1 0
možnosti

Chlupatci u nás pouze na zahradě a ve stodole. Asi tam skončím také ...:-/

1 0
možnosti
Foto

Copak, máte přísnou manželku na pořádek?:-)

0 0
možnosti
Foto

Po tomto článku se do Jihlavy těším skoro víc než před jeho přečtením.

2 0
možnosti
Foto

Chcete být odchlupen nebo ochlupen????8-o8-o

1 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik