Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak tak, sranda musí bejt;-);-)

0 0
možnosti
Foto

Anděl neanděl, to je fuk...hlavně že jsi v pohodě :)

1 0
možnosti
Foto

Doufám, že jsi andělovi za oknem nechala aspoň panáka režný :-)

2 0
možnosti
Foto

Já chtěla, ale všechno vypil manžel:-) A žádné příště už nechci...:-)

1 0
možnosti
Foto

J28a60n 23D76l85o94u80h75ý

21. 6. 2015 22:03

na babský povídačky o andělech nevěřím.. ale zaplať pánbů za ty strážný ;-) drž se Méďulí...

1 0
možnosti
Foto

Však jsem se držela.. zuby, nehty (pravda, ty zuby to trochu odnesly):-)

0 0
možnosti

P89e97t62r 68P96e75t32r37o10v

21. 6. 2015 21:59

Existuje pro vás něco jako "hranice intimity"? Myslíte, že je třeba sdělovat městu a světu lautr vše? Lze poděkovat lékařům i jiným způsobem nežli podrobným popisem diagnózy?

Neberte to zle, prosím. Jistě vám, spolu s ostatními, přeji bezproblémovou rekonvalescenci a stálé zdraví. Čas od času tu autorky odhalují nejen svá nitra, ale i svá těla. Teď tu máme zdravotnickou dokumentaci. Co bude dál?

0 0
možnosti
Foto

Zdravotnickou dokumentaci jsem nezveřejnila a dál už nic nebude...

Jestli jsem nějak porušila hranice intimity, je na zvážení každého, kdo to četl. Prostě jsem se z tohoto zážitku potřebovala vypsat,byl příliš silný.

Za přání děkuji.:-)

1 0
možnosti
Foto

No..hele, tak přeju, aby už se podobné příhody neopakovaly a to i za cenu toho, že nebudeš mít téma na blog :)

1 0
možnosti
Foto

Dík;-D Příští blog bude fakt jen blbinka.

1 0
možnosti

Ufff, jsem ráda, že to dobře dopadlo... gratuluji ti ke znovuzrození a přidávám karmu!:-)

2 0
možnosti
Foto

Zuzi, taky jsem ráda, že to dobře dopadlo:-) Bylo by mi líto manžela, nechat mu na krku tři děti..:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, holka, a tys mi to nevěřila... 

Tak ti za tu proradnou "ssedlinu" posílám také jedno V

1 0
možnosti
Foto

Já věděla, proč nemám ráda turka:-)

0 0
možnosti

Andělovi R^ Držte se, oba. R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, Dano:-) Anděl je docela frajer:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik