Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ta profilová fotka je ilustrací k článku? :-)R^

2 0
možnosti
Foto

;-DVíš, jak mi dlouho šrotovalo v hlavě, jak jsi to myslel..ale bezva, ani ťuknout nemusíš:-)))

Dík.

0 0
možnosti
Foto

Slovo do teček jsem si dodala hned, to by mi šlo ;-D Jinak ty kopce nezávidím. V Hlubočepých to byl samej kopec (ale tenkrát jsem byla dítě, takže jsem to dala v poho), ve Vršovicích taky (tam už jsem to nedala - i kvůli provozu, pak Massa Martana - hory jako u vás - hrůza a ted konečně Bastia rovinka a já si užívám kola asi jako ty v ex bydlišti. Cítím s tebou a dávám karmu R^Ale zase jestli lyžuješ, tak to bude paráda ;-) Těším se na Fb na fotky sněhu - to ti budu závidět :-)

1 0
možnosti
Foto

Na sněhu není co závidět;-D Ale na ty lyže se těším, to jo:-)

1 0
možnosti
Foto

Vzhledem k tomu, že jsi lyžařka, tak jsi na správném místěR^;-) (jen si říkám, že ukládat si lyže do sklepa asi zvážíš...:-))

1 0
možnosti
Foto

Nemám lyže, půjčuji si je, takže sklep (ten náš:-))) je zatím prázdný.;-D

1 0
možnosti
FF

Ale stejně, řeknu ti...takhle se s rodinou stěhovat, a pokaždé na jinou část republiky, to už chce i trochu odvahy....máš můj obdiv;-)

1 0
možnosti
Foto

Nejdřív to byla změna práce, pak blbé období a teď blízkost rodiny a srdcovka;-) Náročný to bylo,ale už jsme fakt pevně usazený.:-)

1 0
možnosti
FF

Dávám druhý pokus, a jelikož neudržím myšlenku, doufám, že první pokus se tu už neobjeví.

Psal jsem, že bych rád dodal, že Líbrc vznikl po velmi duchaplném a vtipném dialogu dvou tobě dobře známých sympatických chlapců, to jen tak pro přesnost;-)

Dále pak, že ti přeji krásné kopcovité dny a kdyby náhodou něco, tak věřím, že máš zcela jistě podporu dalších dvou sličných libereckých náplavek;-)

1 0
možnosti
FF

K tomu Líbrci bych měl drobný dodatek....ten vznikl dialogem mezi dvěma pro tebe známými pány...to jen pro upřesnění.

Jinak ti přeji hodně kopcovitých dnů a kdyby něco, tak máš docela silnou podporu nejméně dvou sličných náplavek;-D

2 0
možnosti
FF

Tak to jsem přesně věděl,...se může stát jen V Líbrci...;-D

2 0
možnosti
Foto

Hezké a to píšu úplně objektivně a vůbec s tím nijak nesouvisí, že mám pro Liberec slabost a že jak slyším Liberec jsem celá naměkko. ;-D

V Jablonci jsou horší kopce a úplně nejhorší jsem zažila na podorlicku. Kam se hrabe Liberec! A abych nezapomněla, Ještěd je vidět i z Hlavice. ;-)

Příhoda se sklepem je fajn, aspoň to prolomí ledy ve vztazích s ostatními nájemníky. Budou mít na co vzpomínat.

Přeji Ti, ať se Ti v Liberci líbí stejně jako se tam líbilo mně.

1 0
možnosti
Foto

Dík.:-)

Pán se na mě od té doby usmívá (a nejsem si jistá, jestli shovívavě, jako na blbečka, nebo povzbudivě, jakože se nic nestalo:-))

V pátek ty kopce proberem;-)

0 0
možnosti
ZS

Příště si do Liberce vezmu kolo a vyšlápneme si spolu na Ještěd... už jsem to absolvovala kdysi... jinak se máš, já z kola slejzat nesmím, mám to zakázaný. Ten tvůj Tomášek je tak hodnej!:-)

Ať se vám dobře bydlí. Hodně štěstí!

3 0
možnosti
Foto

Nikam s Tebou nejedu!!!;-O;-D;-D

1 0
možnosti
LN

..pracovně tam pobudu další čtyři dny....

1 0
možnosti
Foto

Napíšeš příště, až vyšlápneš Ještěd? ;-)

To jko končíš s blogováním? ;-(;-(

;-D;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

Znělo to tak, že jo;-D Neboj, se jen tak hecuju:-))

2 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik