Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

J30i28ř39í 13J97o52n40á49š

17. 4. 2016 17:04

Paní Medková,Vy jste moje spřízněná duše.Moc Vám děkuji za vysvětlení,proč jsem kdysi moji mámu nesnášel.R^R^R^;-DV

1 0
možnosti
Foto

;-DNení zač, spřízněné duše já ráda:-)

0 0
možnosti
Foto

K rodinnému stříbru naší rodiny patří označení pro zbytky uvařeného jídla z předešlého (či dokonce z už předpředešlého dne), podle mé (již nežijící tchýně) - jako "pocušky"...;-D

3 0
možnosti
Foto

Pocušky jsou taky dobrý, v životě jsem to neslyšela;-DR^

0 0
možnosti
ZS

Tohle slovo taky neznám. Je to nejspíš vaše rodinné stříbro.:-) U nás se taky používá slovo "tláskat" jako u Šípků;-)

3 0
možnosti
Foto

:-)Tláskat používáme občas také. Dík za nákuk,Zuzi.:-)

1 0
možnosti

tak u nás se říkalo: "netláskej pořád něco":-) ale takové speciální výrazy si nepamatuji, a nebo spíš nebyly.

3 0
možnosti
Foto

Já si začínám myslet, že to odvozenina z těch "šláchot" asi bude.:-)

1 0
možnosti
Foto

Mozna to byl rodinny vyraz, pak je i strejda guuglik mimo. Jak treba čumatko, tak prekrtily nase dcery v detstvi omacku. At tak ci tak, nejakou zlachotinu bych si dal:-)R^

3 0
možnosti
Foto

Já už jsem si dala (po obědě;-D)

3 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 26,32
  • Průměrná čtenost 5410x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik