Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Držím palce, ať máte hodně síly.R^:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

R^Sarko, drzte se doma vsichni. Vsak bude dobreV:-)

2 0
možnosti
Foto

Ono dobře je, jen někdy náročněji:-) Někdy lituju sousedy.

2 0
možnosti
Foto

Šári, to dáte, nikdy nic nevzdávej! ;)

1 0
možnosti
Foto

tak hodně zdaru, individuální péči ničím nenahradíš R^

3 0
možnosti
DV

D86a37v35i57d 44V28l31k

2. 4. 2017 20:31

no máš můj obdivR^

1 0
možnosti
Foto

:-)

já nechci být obdivovaná,Davide, já to chci přežít ve zdraví;-D a bude hůř..puberta:-)

0 0
možnosti
ZS

Šárko, Tomášek potřebuje hodně lásky a trpělivosti a tak je moc dobře, že má tebe! Přeju vám krásné jaro:-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, lásky má dost a trpělivosti se učíme:-)

Od pondělí jsem nezaměstnaná...skončila jsem v hotelu, budu s ním nějakou dobu doma.

1 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 25,74
  • Průměrná čtenost 5410x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik