Diskuse

Kterak byl Drtikol prošetřován, zkoumán a očumován

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dostal 3.stupeň a průkaz ZTP.

2 0
možnosti
Foto

Což snad aspoň trošku pomůže. Chtěla jsem dát emotikon, ale žádný se mi nezdá. Tak se držte.

1 0
možnosti

Na úřad je potřeba přijet v mercedesu a mít zlaté řetězy kolem krku a náramky či prsteny na rukou. A samozřejmě používat vybraná slova. Pak není problém dostat desetitisíce.

Ale slušný člověk musí být trpělivý a spoléhat na štěstí. Držím palce, aby to vyšlo.

1 0
možnosti
Foto

Když jo, bude to milé, když ne, hlady neumřu.:-)

0 0
možnosti

Na to, abys dostala nějakou tu dávku, zřejmě stojíš na špatné straně barikády!

Snad to dobře dopadne a stát pustí chlup(y). Držím všechno, co udržím! Hodně štěstí, Šárko!:-)

2 0
možnosti
Foto

Dík,Zuzi a opravdu udržíš všechno?;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Než systém pustí ty závratné částky, není to jen tak...

1 0
možnosti
Foto

a že jsou opravdu závratné, skoro se bojím,abych příliš nezbohatla:-)

1 0
možnosti
Foto

No jo formuláře a kolonky - to je moje! A pak mě nějaká "tetka" z úřadu sprdne, že to mám úplně blbě.

Šárko, držím ti palce, ať ten posudek dopadne přijatelně.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Nesnáším vyplňování formulářů...pánbu se musí smát, protože poslední dobou furt něco vyplňuju.:-)

Posudek nějak dopadne..a když ne..tak hlady neumřeme.:-)

0 0
možnosti
Foto

Sněmovna by konečně měla projednat ten Zákon schválnosti :-)

3 0
možnosti
Foto

Těšila jsem se na Tvůj komentář a nezklamals;-DR^

0 0
možnosti

urady mi obcas pripominaj krematoria

2 0
možnosti
Foto

Mně cirkus na kolečkách:-)

0 0
možnosti
Foto

Mělas paní nechat aspoň na půl hoďky s Tomáškem samotnou, ať pozná, zač je toho loket ;-)

3 0
možnosti
Foto

Takové přání neměla.:-)

0 0
možnosti