Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Autoatlas mám stále po ruce, je to tištěný důkaz, že jedu vždy správně;-)R^

1 0
možnosti
PL

Nejlepší je neřešit navigaci. Každá cesta má někde svůj cíl.

1 0
možnosti
Foto

A to bych dala do Ústavy:-)R^

0 0
možnosti
MS

Navigace je k nezaplacení, když vás ve větším městě "zdezorientuje" nějaká uzavírka. :-)

1 0
možnosti
Foto

Která ještě není aktualizovaná...znám:-) To je pak navigace, nebojím se to napsat, pěkně v úzkých.:-)

0 0
možnosti
Foto

Navigace je skvela vec, jenomze obcas taky umi pekne zavarit ;-D nikdo neni dokonaly

1 0
možnosti
Foto

Jenže ta mrcha mi chce dokázat, že je dokonalejší, než já;-D

0 0
možnosti
Foto

Tssss. Pravý zálesák se orientuje podle mechu na pneumatikách :-)

2 0
možnosti
FV

Jednou jsem cestou z Balatonu projezdil v maďarským Győru celou noc. Furt dokola, mapa nemapa. Když jsme se konečně dostali ven, tak jsme si museli zdřímnout. Vytáhli jsme spacáky, lehli si do trávy. Akorát nám bylo dopoledne divný, že kolem nás chodějí báby v černým s konvičkama. My spali na hřbitově.

Zlatá gépéeska dnes..

1 0
možnosti
Foto

:-)Ale zas byste neměli zážitky.R^

0 0
možnosti
Foto

Já bez navigace už ani ránu, dlužno říct, že když se rozdával smysl pro orientaci, tak jsem si jaksi zapomněla dojít. Jako bonus se mi plete levá a pravá a i když si pracně nastuduji papírovou mapu, pak si to najdu v mapách na Seznamu a pro jistotu si to projdu v Google mapách, stejně to v reálu vypadá úplně jinak a jsem zmatená jak pětikoruna v bance. Navigace to moc nevyřeší, protože když navigace přikáže, držte se vpravo, já se tak nějak automaticky držím vlevo a svůj omyl odhalím až deset km za odbočkou. I dřív jsem nějak trefila do cíle, jen jsem musela dbát na to, abych měla plnou nádrž pro případ nečekaných objízdných tras, kdy jsem kolem cíle kroužila jak hladový sup a pořád ne a ne se trefit. S navigací se vlastně nic nezměnilo, jen se mám v autě s kým pohádat, komu vynadat do hlupáků a podobně (ona je fakt hloupá, melduje mi, že se mám držet vpravo a najednou požaduje odbočit doleva, to se lehko řekne, ale hůř realizuje, pokud jsou v jednom směru čtyři pruhy, které v provozu opravdu není snadné přeskákat tu vpravo tu vlevo, naposledy to bylo tak tak o plechy, když jiná řidička, zřejmě poslušná navigace to náhle poslala do mého pruhu). Navigace je vlastně takovým milým společníkem na cesty, který si nechá líbit úplně všechno. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Jasně, i ode mě si nechá nadávat a je jí to fuk;-D

0 0
možnosti

Něco podobného mám taky z výletu do Německa. Jeli jsme s kámoškou, a též po tmě, jsme někde blízko Cínovce, jezdily chvíli po poli:-D

Ale nikdo po nás naštěstí nestřílel!:-D:-D:-D

1 0
možnosti

Šári, znáš to, že "všechny cesty vedou do Říma?! Takže pohoda, vánek...:-D

Maximálně člověk vidí víc, než si původně myslel:-D

2 0
možnosti
Foto

Ano, někdy to není na škodu, zabloudit:-))

1 0
možnosti
DV

D31a87v22i73d 53V32l24k

26. 6. 2017 18:44

Ta žárlivko;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Jednou jí vzteky rozdupu;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik