Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Boj s naší Terezou (=hlas z navigace) už jsem vzdala a bavím se tím, do jakých prapodivných končin nás zase zavede, zadáme-li, aby nás vedla nejkratší trasou.

A to mě navigování fakt dost bavilo, měla jsem na to propracovaný velmi flexibilní systém. Dnes už se omezuju jen na sledování cvrkotu na silnici a kolem ní (řidiči v roli spolujezdce to stejně jinak nedá), a občas mě překvapí hláška: "Tys mi neřekla, že mám odbočit!" , když manžel Terezu přeslechne nebo prostě zapomene zapnout zvuk (a podle potřeby sleduje jen šipky na obrazovce).

1 0
možnosti
Foto

Já jí říkám soukromě kráva:-))

0 0
možnosti
VJ

Mám jednu zásadu. Gps je třeba věřit na slovo, ale ne moc. Už jsem taky jel 10 km po šotolinové cestě, místy přecházející do tankodromických reliéfů, jen o 200 m kratší než souběžná široká asfaltovka, kterou jsme mohli za jízdy chvílemi vidět a moje posádka uštěpačně komentovat.

3 0
možnosti
Foto

Ale to je přece to nejlepší! ;-D Nikdy nezapomenu na průjezd smetištěm nebo slalom prašnými cestami mezi italskými vinicemi se závěrečným "Až to bude možné, otočte se!"... O čem bych vyprávěla známým, kdyby všechno klaplo, jakmá?

3 0
možnosti
Foto

R^Šárko, jako navigaci zásadně používám Soňu. Je hezčí (to vím, přestože ta v krabičce není vidět) a má příjemnější hlas. A navíc jako bonus je přesnější:-)

2 0
možnosti
JS

R^Šárko, utne se i "tajemná paní" v navigaci, když nemá všech pět pohromadě aktualizovaných ;-)

U nás jsem jako navigace já a když teče do bot, vrhnu oko do mapy papírové a je vymalováno :-)

2 0
možnosti
Foto

Jj, nedostatečné aktualizace nemají chybu. Miluju okamžiky, kdy kurzor znázorňující polohu vozu bloudí "v polích", tu a tam přeskakuje vlevo a vpravo, Tereza zmateně napovídá, kam odbočit neexistující silnicí nebo kde se otočit, "až to bude možné", zatímco auto se řítí po nové dálnici :-)

4 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
5 0
možnosti
Foto

Hurá! Vlakem to muselo být boží. A Sting ještě víc.:-) Taky jsme měli děti v Tchýňově.

3 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 26,06
  • Průměrná čtenost 5410x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik