Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VB

Pravdu dis, postacko. Je to o lidech. V prvni rade o tech nahore, kteri postaka poradne nezaplatí. A pak i o tech "dole" kteri na praci se... Chodi k nam dva balikari. S panem neni nikdy problem, pani nikdy nic nedorucila krom listecku. A na zensky za prepazkou nekricim ;)

2 0
možnosti
Foto

Nemáš to za přepážkou lehký, ale proč nám doručovatelka pravidelně "zapomíná" nosit předplacené noviny nebo hází do schránky nějaký úplně jiný, i když tam máme napsaný, co odebíráme? A proč když si zaplatím doručení balíčku po 18 hodině a specielně kvůli tomu trčím už od pěti doma, najdu druhý den vzkaz "adresát nezastižen"? Šárko, vím, že za to pošťáci za přepážkou nemůžou, ale leckdy jsou nejbližším hromosvodem. Tak ti přeju pevný nervy.R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Proč? Kolotoč;-D S úctou váš hromosvod.;-D

1 0
možnosti
Foto

R^práce s lidmi je pěkná ale někdy na nervy-vím o čem mluvím-tak vám přeju hodně trpělivostiR^

1 0
možnosti
Foto

Někdy na nervy,ale jinak je to fajn.:-) Pro toho,kdo rád pracuje s lidmi.

0 0
možnosti
Foto

Na nedoručení prskat nebudu, stejně jsem málokdy doma, čemuž se doručovatel stojící ve 13h před barákem děsně diví. Ale zajímalo by mě, podle jakého klíče na poště balíky ukládají, že nalezení pak trvá tak dlouho. A teď ti asi budu muset taky povolit nějakou blbou otázku, že?;-D Tu dvoustovku v tiskárně si umím živě představit.;-)

1 0
možnosti
Foto

My máme novej způsob ukládání balíků a to je fičák!;-) žádný dlouhý hledání. Blbá otázka..no jak myslíš: "Chceš nějakej los?";-D

1 0
možnosti
JR

J36a42r43a 97R33a55n20k

9. 1. 2018 20:42

"Zaplatpanbuh" za Vas, nechci, aby mi noviny, dopisy i neprijemne ucty nosil nejaky dron, chci dale meho krasneho postaka Alexe. Kazde Vanoce dostane obalku a dame rychleho svaraka:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ty drony ale vůbec nejsou špatný nápad!;-D

0 0
možnosti
Foto

víš proč tu nemám moc kamarádů? Nebaví mi nadávat na ... českou televizi, českou poštu, české dráhy, české nemocnice , české úředníky, české služby... prostě mi to přijde poněkud malé. Neznamená to, že mi nikdy nefouknul vlak a mohl počkat, že mi baví čekat v čekárnách zdravotních zařízení, že mi baví čekat na poště... ale za tím vším jmenovaným totiž cítím jednu věc a tu by nikdo moc nechtěl. Každý takovýhle teréňák jako ty musí řešit věci bez konzília hned, ted a před mnoha páry očí, co to vidí a a hlavně toho dotyčného musíte nějak rozhodnout a vyřídit... v přímém přenosu. Ted.

Na poštu tady k nám chodím na poslední chvíli a obdivuju, že mi nekopnou někam. Usmějou se a snaží se ještě poradit, o Vánocích nabízejí dokonce u okýnka cukroví...

Karma a dobře že titulkaR^:-)

5 0
možnosti
Foto

No,na titulku jsem čumela jak bacil do lékárny;-D Taky nejsem stezovaci typ s spíše chválím,než brblám. Mně vadí jen arogance a nadřazenost.

3 0
možnosti

Je to vždy o lidech. Když někde žije deset milionů lidí, je mezi nimi pár set tisíc exotů

Co se ČP týče, ta už měla být privatizována. Zhruba před 25 lety ...

6 0
možnosti
RC

Oprávněné stížnosti nelze nazývat nešvarem. Ale jinak dobrý.

1 0
možnosti
Foto

Já trochu parafrázovala Pelíšky:-)

2 0
možnosti
JK

J65a60n 47K18v30a60p42i28l

9. 1. 2018 17:46

Šárko, dobře jste to napsala, hlavní problém je v lidech, v jejich chování a to nejen na poště.Ale...přesně to již popsala níže kolegyně Alena Hrdinová. Největší chyba je systémová a to na straně ČP. Nikoliv u pracovnic na přepážkách, ani u doručovatelek.

Není přeci možné, aby si čs.pošta nechala zaplatit třeba balík do ruky a ani se neobtěžovala balík doručit a rovnou vytisknout oznámení, které druhý den doručovatelka vhodí do schránky a někdy ani to ne.Nemohu přijmout vysvětlení vedoucí pošty, že nejsou lidi, málo aut, hodně pošty....Potom nemá pošta takové služby nabízet, když předem ví, že je nesplní. Ta chyba je někdy výš, možná až nejvýš, nikoliv u pracovníků na přepážkách

2 0
možnosti

Naprosto s Váma souhlasím.Mám také takovou skušenost s balíkem do ruky a ne jednu.Také mně bylo oznámeno,že nejsou lidi a proto mám ve schránce oznámení a mám si přijít na poštu!To jsem důrazně odmítla a balíček mně byl druhý doručen.

2 0
možnosti
Foto

stejně tam nevydrižíš dlouho...nemaji wellness :-)

0 0
možnosti
Foto

Mají,ale je to z ruky. Na wellness jedu 26.ledna:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 138
  • Celková karma 23,40
  • Průměrná čtenost 5371x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik