Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

A taky: 20.55 hodin (zavíráme ve 21.00h.), paní má nákup za 1.494 Kč, platí tisícovkou a pětistovkou. Za ní dalších pět zákazníků. Už mám v ruce nazpět šest korun, když se vytasí: "Já vám dám těch 94 korun!". A začne lovit v peněžence. Z pěti dalších klientů jsou evidentně čtyři důchodci, starší než já, a neubráním se jízlivé poznámce s milým úsměvem: "Vy asi jdete zrovna z práce, že?!". Občas jsem i já mrcha. Ale usmívající se.

1 0
možnosti
Foto

;-D Já třeba,když někdo ani neodpoví na pozdrav,tak nahlas znovu řeknu:Dobrý den!'" Někdo byl třeba jen zamyšlený a pak se usměje a je pohoda. Ale jak píšu výše,nesnáším aroganci a když mi někdo hodí na pult složenku jak psovi kost,tam je veškerá snaha marná.:-)

0 0
možnosti
JM

Hezky jste to napsala! Přesně totéž, v bleděmodrém, zažívám u pokladny v supermarketu, kde jsem jako prsenka (pracující seniorka, dříve prdůch) na brigádě. Zážitků nepřeberně! Že jste orazítkovala dvoustovku? Hihi! V pátek jsem paní namarkovala soudková rajčata (balíček po 500g) - 17 kusů. A jiné 817 rohlíků! Nejsem blbka, ale tohle bylo z kvaltu, přepracování a jasně - nepozornosti. Dotáhnu svých 300 hodin, dohoda o provedení práce a šlus. Ačkoliv - s tou poštou jste mne trošku načala....za přepážkou by se mi líbilo. Tedy za sklem, kdy za zadkem je zázemí a nikoliv další hartusící zákazníci .

1 0
možnosti
Foto

Nemáme sklo,jsou otevřené přepážky. Jestli bydlíte poblíž Liberce,sháníme brigádníky.;-)

0 0
možnosti
PK

super vyprávění R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Jé,zdravím! Dlouho jsem vás neviděla.:-)

0 0
možnosti
Foto

Víte, mne pobavila nedávno Vaše kolegyně za přepážkou. Doručovatelka mi dala do schránky oznámení o uloženém doporučeném dopise (kopie smlouvy od banky), na kterém bylo uvedeno BB/BI Vážená paní atd. Nevím co znamená BB/BI, nicméně kolegyně se mne optala je-li zásilka na firmu. Firmu sice vlastním, nicméně jsem tušila o co jde a tak jsem řekla, že na jméno - na jméno nic v počítači nenašli a když mi došlo, že firma je BB/BI, pojala jsem podezření, že jde o zásilku pro některého ze sousedů a já jsem 30 minut čekala zbytečně....

Paní za přepážkou ovšem znala svoje Pappenheimské a poctivě hledala ručně v zásilkách...Neušetřila si ovšem jistý komentář k doručovatelům.

Taky mne příjemně překvapil řidič pošty (popravdě úplně nechápu proč mi každý vnucuje Balík do ruky, když většina řidičů jej není schopna doručit v čase kdy jsem doma - Balík na poštu v mnoha případech nejde zadat, i když bych ho měla dřív, protože u Balíku na poštu musí nejdříve proběhnout pokus o doručení, ale je levnější a pro Poštu nevýhodnější...)

U vědomí výše zmíněného jsem volala na poštu ať u nás pošťák aspoň nezvoní, protože potom štěká pes - dali mi číslo na řidiče a ten našel alternativu jak se se mnou doma potkat.

A pokud mi paní za přepážkou nabízí něco ke koupi, chápu, že nad ní stojí nadřízený (sama jsem jednomu takovému rozhovoru byla svědkem) a nechám si své komentáře pro sebe či IDnes. Nechápu totiž proč takový zoufale vnucovací způsob obchodu musí provozovat takový moloch jako je Česká pošta.

2 0
možnosti
Foto

U Balíku na poštu pokus o doručení neprobíhá,ten uloží rovnou na poště:-) Dnes jsme dostali plány na tento rok. Skřípala jsem zuby jak bernardýn,ale holt už to jiné nebude.

0 0
možnosti
Foto

R^Moc hezky jsi to napsala, Šárko. Ono je dobré, když už si člověk někde na něco musí stěžovat, uvést svůj proslov větičkou "já vím, že vy osobně za to nemůžete." Pak to ten nešťastník, na kterého se sesype následná sprcha nářků, dokáže brát úplně jinak:-)

2 0
možnosti
Foto

Šárko, máte naprostou pravdu, to, o čem píšete, to je o lidech.

To, na co si lidé stěžují, je o systémových nedostatcích ČP. Vím, že za DEPA přepážky nemůžou a lidé si potom vybíjí zlost a bezmoc na přepážkách, ale na druhou stranu nám v roce 2016 nebylo doručeno 18 balíků na prodejnu s nepřetržitou provozní dobou přes poledne. Track and trace: adresát nezastižen, balíček uložen na doručovací poště. Kamerový systém, který na prodejně je, jasně doložil, že neproběhl ani pokus o doručení.... Výsledek: hodiny času stráveného před přepážkami čekáním na těch 18 balíků. Můj rekord z prosince minulého roku: 76 minut čekání na poště Jihlava - doporučený (samozřejmě nedodaný) dopis. Někde jsem zahlédla v TV spot, že na tuto čekací dobu si stěžuje spousta lidí...

Šárko, bohužel na to nemám čas. To je pro mě více jak 18 hodin práce ve firmě (2 pracovní dny), které promrhám čekáním na něco, co ČP už dávno dostala zaplaceno, já navíc ještě obětuji těch 18 hodin, o které naše firma přijde, za tu dobu nevyprodukuji nic prospěšného...

Teď mi byl vrácen předem zaplacený balíček zpět do zahraničí. "Adresát nezastižen, oznámení o uložení nedoručeno." Reklamace uznána se zdvořilu omluvou. Můj požadavek na uhrazení ceny zásilky šel do dalšího reklamačního řízení... Depo JIhlava 70 bylo opět "upozorněno na nedostatky v jejich práci", ale asi opět bez výsledku... Bojujeme s nimi už 2,5 roku....

Tak asi tak, pohled z druhé strany přepážky. Jinak kéž by takových milých a ochotných lidí jako Vy bylo víc!!!

4 0
možnosti
Foto

Chápu Vaše stesky, slyšíme jich denně asi milion.

Je to začarovaný kruh- mzdy- schopní lidé-brigádníci, někteří mají jen základní vzdělání, nebo po pár dnech skončí bez předchozího upozornění. Já vím, že je to v ZP- že se může odejít ve zkušební době bez udání důvodu-ale když ráno někdo napíše sms, že už nepřijde, umíte si představit, co to udělá s doručováním? To je jen jeden příklad...:-)

Jinak děkuji za Váš milý příspěvek.

0 0
možnosti
Foto

Šárko, ale tento problém není o lidech dole, ale o lidech nahoře. Já vám věřím že vy osobně jste poctivá "pošťačka", ale pokud se nezmění pošta jako celek, tak já osobně budu využívat její služby jen v případě, že nebude žádná jiná varianta. Takže v současnosti je to pouze tehdy, když objednávám na internetu nějaké zboží a jiný způsob dodání firma neumožňuje.

5 0
možnosti
Foto

Ale karmu jsem dala, protože se mi líbí, jak se k tomu stavíte.

1 0
možnosti
ZS

Šárko,

pěkně jsi to napsala. I když jsem nějakou tu krituku ČP napsala, ty víš, že na lidi za přepážkami jsem nenadávala nikdy. Moc si jich vážím a chyba, či ruplé nervy se nevyhnou nikomu.

Poklona lidem, jako jsi ty, kteří na poště drží a vydrží.V

1 0
možnosti
Foto

Šári, bezva článek :) A ano, i já se řadím k těm, kteří naši zdejší poštu chválí, neb z 99% je všechno v pohodě a u nás na přepážkách dokonce vždy s úsměvem (o pár kilometrů dál už je to horší, ale to je prostě o lidech). No a to 1%, kdy je něco špatně, přežiju. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Ti,bílá vráno;-D

0 0
možnosti
TP

Nejsem častým zákazníkem pošty, ale nemohu si stěžovat. Posílám např. hodně kapelních cédéček (nedoporučeně, obyčejně) a ještě se nestalo, že by nějaké nedošlo. A když čekám zásilku já, vždy také přijde v pořádku a hlavně docela rychle.

3 0
možnosti
Foto

Vy se mi snad zdáte! Chválit poštu dnes není IN, R^ za odvahu.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 138
  • Celková karma 23,31
  • Průměrná čtenost 5371x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik