Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já balíkářům neříkám, že nemám peníze, já balíkářům říkám, že ve dvě odpoledne opravdu, ale opravdu nejsem doma, protože jsem v práci a vždycky mě překvapí, že oni se tomu hrozně diví, protože mi přece psali, že někdy mezi osmou a druhou doručí balík. Jenže já nejsem ani na mateřské ani v důchodu, takže si kvůli doručení opravdu nebudu a často ani nemůžu vzít dovolenou. S některými balíkáři jsem se pokoušela vtipkovat a říkala jsem jim, že nejsem doma a jestli oni jsou doma, bezelstně odpověděli, že nejsou doma, protože jsou v práci!! ;-D

Je docela vtipné, že Česká pošta a státní úřady se domnívají, že každý leží celý den doma na gauči a jen čeká, aby mohl převzít balík/dopis nebo se dostavil na úřad.

Ale abych jim tak nekřivdila, dnes jsem potřebovala po sto letech poslat peníze složenkou a nebýt zaměstnankyně za přepážkou, nikdy bych nedokázala zvolit tu správnou. Složenek je asi milion druhů, jsem sama, kdo se v nich vůbec neorientuje nebo je nás takových víc?

1 0
možnosti
MK

Já vás strašně ráda čtu, umíte skvěle vyvážit humor s poučením (alespoň tím poštovním ;-) ).

Ale musím vám říct, že ne všude funguje výdej s kodem komukoliv. Sice je to už dýl (minulé jaro), ale nezaslechla jsem, že by od té doby změnili podmínky. Vybavila jsem manžela kodem a dokonce jsem mu vytiskla i kod čárový, který prý měl všechno urychlit. Manžel přišel k přepážce, dal kód, na požádání vydal i občanku, ale bohužel, oddací list už u sebe neměl ;-D No a bez oddacího listu měl smůlu. Pro balík jsem nakonec musela druhý den já 8-o

1 0
možnosti
Foto

To je divné. Kód pro vyzvednutí zásilky, takový ten typu ac14bd...je fakt bez občanky.

Minulé jaro? tak to ještě nefungovalo, to jde až od října 2018. Asi máte na mysli kód zásilky, např. DR......X,na výzvě je i čárový kód s tímto číslem,ale na vyzvednutí kýmkoliv bez OP to není.;-)

A díky za pochvalu, vážím si toho, že mě ráda čtete.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^obdivuji pracovníky pošty a držím palce ať to přežijí ve zdraví;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Já zas pokladní,ty to mají ještě těžší.:-)

Už jsem těch předvánočních fičáků zažila celkem dost,jen tak mě něco neporazí.:-)

1 0
možnosti
Foto

P. S. Legendární heslo "Náš zákazník, náš pán" vymyslel někdo, kdo nikdy nepracoval se zákazníkem.

2 0
možnosti
Foto

Asi jako pojem mateřská dovolená;-D taky to vymyslel někdo,kdo neměl děti.

1 0
možnosti
Foto

Všude vidíš balíky? Někomu přijela návštěva z Blanska?

1 0
možnosti
Foto

Šárko, jednou přijdou vánoce a tobě i kolegům, kolegynim se uleví. Já na poště vždycky pozdravím, nespěchám a jsem milá i na ty, co za mnou lamentujou. Oni asi spěchají... Víš, že kvůli vám, bude spoustu dětí šťastných? ;)

2 0
možnosti
Foto

Ty jsi zlatá,chci si tě naklonovat;-DV

0 0
možnosti
Foto

J65a35n56a 85M86a97j97o56v25á

2. 12. 2018 13:48

Jo, je to prostě mazec z obou stran všech pultů...

1 0
možnosti
Foto

Ale i ten 24.12.skončí. Už aby.

0 0
možnosti
MS

Zdá se, že vás humor ještě nepřešel. A to je co říci, být dennodenně obklopen samými balíky, to by na jednom mohlo nechat následky. :-)

3 0
možnosti
MS

P.S. Zapomněl jsem vám pochválit novou profilovou fotku.

3 0
možnosti
PH

Ano, práce s lidmi. Práce s lidmi. Bože, práce s lidmi. Taky mám potřebu moralizovat a říkat pravdu -ale je to marný, je to marný... je to marný.

2 0
možnosti
Foto

Vidite v tom někde moralizování? To fakt tak vyznělo? Oú jé.:-)

1 0
možnosti
Foto

Zkrátka, před Vánoci jsi v balíku - totiž balících. Vydrž, bude hůř!;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Ano,bude. Jsem optimista;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS