Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ať Vám ten humor vydrží

3 0
možnosti

Jojo, ty tekoucí nudle to je problém, já mám rýmu celoročně a rouška je pro mě věc srovnatelná se španělskou botou.

A pryč je doba, kdy se prdění maskovalo kašlem, dnes se kašel maskuje prděním. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Vás jsem dlouho neviděla, vítejte:-)

Dnes se mi spustila rýma už brutálně. A ještě k tomu kýchám. Takže raději nevylézám z baráku.

0 0
možnosti

Pohoda a dobrá nálada (i nějaká ta lahvinka) je nejlepší obrana proti koronaviru. R^

2 0
možnosti

Billo nebillo, milé děti. R^Ještěde, drž se, zatím jste v počtu koronavirálů na chvostu. A ono být v některých statistikách na chvostu dnes vůbec není k zahození.

2 0
možnosti
Foto

No, už to taky roste, Pepo.:-(

Ještěd zdraví Prahu.:-)V

1 0
možnosti

Hehe. :-) Co Jelzin, padl na jeden zátah?

2 0
možnosti
Foto

Prskáním se čistí dýchací cesty a pak prý je menší pravděpodobnost nákazy. Možná proto mi zapověděli jeskyni, abych přežila epidemii ve zdraví.;-D

1 0
možnosti
Foto

Nám už toho zapověděli.;-D

Drž se, jsi teď v první linii.R^

0 0
možnosti
Foto

Já bych nepřežil toho jablečného Jelzina;-D, ale každý máme jiné chutě. Nákup jsem měl podobný jen ta lahev byla Gin.

1 0
možnosti
Foto

Po Jelzinu se člověk málokdy ož... opije;-D

0 0
možnosti
Foto

S podroušeným reportérem až na hranice lidských možností :-)

(a kdo se nepodrouší s námi, podrouší se proti nám)

1 0
možnosti
Foto

Tak to pozor. Podroušení bylo až po reportáži.:-) a stále trvá.;-D

1 0
možnosti
Foto

R^ A opovaž se hluboce vzdychnout !!

2 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D - všechny superlativy jsem Ti napsala na fb a stále na nich trvám!!! A zítra prosím opět vyraž na nákup!

2 0
možnosti
Foto

Já jen zírám, že čím větší kravina, tím vyšší karma.;-D

Zítra asi neee, max. do pekařství pro pečivo a tam je klídek, pohoda.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 135
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5490x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik