Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Šárko, já tomu rozumím, sám už jsem docela dost jehňat zachránil před pocitem marnosti ;-D

2 0
možnosti
Foto

Můj tchán- řezník, cukrář, kuchař, zedník, zemědělec, opravář aut, tesař - choval ovce a když jsem za ním přijel na statek, byly zavřené ve stodole. Jedna z nich ležela na zemi a podle mne byla v posledním tažení. Věděl jsem, že zabíjí u souseda a tak jsem celý zděšený za ním vyrazil, podobně jako vy. Když jsem mu sdělil tu smutnou novinu, rozesmál se a řekl mi, že bude mít jehně. Když jsem se vrátil do stodoly, už tam s ní bylo.

1 0
možnosti
Foto

:-)také jedna z možností, proč ovce leží.

0 0
možnosti
JP

Při každoroční letní návštěvě mých rodných Jeseníků navštívíme jednu ohradu s ovcemi. Předtím návštěva zeleniny, aby bylo čím krmit. Mě to jako původem venkovana tak nebere, k ohradě přilehlá hospůdka s teráskou mě zachraňuje. Děti budou u vytržení asi i když jim bude padesát. Ideální kombinace pro obě strany.

1 0
možnosti
Foto

Okamžitě chci vědět, kde to je! ;-D

0 0
možnosti
ZH

Ovce je dost tupé zvíře a nehodí se než na sekání trávy a posléze sežrání. Obzvláště toto plemeno je velmi chutné: https://budejovice.rozhlas.cz/ovce-kamerunske-jsou-nenarocna-zvirata-a-dobre-utekarky-8063832

Berani nejsou tak klidní, jak se píše v článku a jehňata s oblibou šikanují ještě tupější slepice. Na druhé straně, chytřejší kozy zas šikanují ovce. No co už - sežrat je, co jiného s nimi? :-)

2 0
možnosti
Foto

Tohle byla ta, co vypadá jako ovečka Shaun, nevzpomenu si na plemeno.:-)

A blbé jsou, párkrát už mi to předvedly.

Ale jehněčí, nebo skopové moc nemusím.:-)

Kamarádka chová suffolky a berani jsou dost ostří.

0 0
možnosti

No, dobrý den...i bez přání, Šárko!

Bohulibé činy hned dva: záchrana ovečky, a pobavení tří trumberů:-)))

1 0
možnosti
Foto

;-Dpřemýšlela jsem, zda nepřelézt plot a nepostavit ji na nohy sama. Ale zavánělo to průšvihem.;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak mi to nedalo a vyhledal jsem, zda je normální, že ovečka leží na zádech a jak jí pomoci.

1. Normální to není. Ležela asi na boku a díky nerovnosti terénu se skulila na záda.

2. Sama se z toho nedostane. Pokud by v té pozici byla dlouho, tak by zemřela. Je jí třeba pomoci. Nejprve ji posadit na zadek, nechat ji nadýchat, aby se jí opět prokrvily vnitřnosti a pak ji pomoci postavit se na nohy.

Zde je o tom článeček v nizozemštině a názorné video. Jak ovečce pomoci začíná v 00:48.

Takže si Šárko udělala dobrý skutek. Ty holky Ti asi děkovaly. :-)

1 0
možnosti
Foto

Už jsem to také našla na iFauna.cz. Normální to není, tím víc jsem teď ráda a dekuju za čtení.:-)

0 0
možnosti
Foto

No a co MVDr. Google?;-D

1 0
možnosti
Foto

Ještě jsem to nestihla.;-D

1 0
možnosti
Foto

J49a77n 46A76n26d35r47l88e

3. 4. 2020 21:33

No, snad Ti je vděčná. Ale kdybys takhle někdy náhodou viděla ležet na zádech mě, zejména jak koukám do nebe nebo mám oči dokonce zavřené, klidně a potichu odjed, jo?

;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Dobře, maximálně Tě přikreju a nebudu si Tě dál všímat.;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Udělala jsi sice dobrý ovčí skutek a za to máš ode mě pochvalu, ale ty kalorie si nechávej radši pro sebe, s nima Ti to víc sluší:-)

1 0
možnosti
Foto

a co čárky?:-)

Díkec, konečně Tě vidím taky v diskusi.;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 138
  • Celková karma 24,74
  • Průměrná čtenost 5371x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. právě vyšla!

Seznam rubrik