Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I74v62o 45C46i38l24i77c35h

15. 5. 2021 18:42

Ale že sis dala na čas ... a škoda těch vynechaných písmen, určitě by mne bavily stejně dobře jako ty zveřejněné a navíc by mne opravdu zajímalo, co bys na ně vymyslela. Karma je snad jasná a nemusím ji ani zmiňovat R^

2 0
možnosti
Foto

Když mně už došly nápady.:-)

Dík za karmu, aspoň si přitopím, venku je hnusná zima.

0 0
možnosti
Foto

Šárko, tři roky sem, tři roky tam. ;-D Pokud sníš o dovolené na Seychelách, tak se můžeme domluvit. Já tu Vaši poštu vyberu, ty budeš můj komplic vevnitř a pak se šábnem. Ale nesmíš o tom říct živé duši.

1 0
možnosti
  • Počet článků 138
  • Celková karma 24,74
  • Průměrná čtenost 5371x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. právě vyšla!

Seznam rubrik