Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Vcelku vtipné, ale kde je pointa?

1 0
možnosti
Foto

M49i55l21a47n 58V94í61t

1. 10. 2021 11:11

Point celá řada, co třeba: nikdy nevěř podivně tvářícímu se zaměstnanci ČD!

1 1
možnosti
Foto

Miluji cestování vlakem! ;-D

Jo a vždycky sedím poblíž záchodu...pro jistotu. A v poslední době mě nadchl "Dámský oddíl". Přišel mi vhod, protože zkušeností s nepříjemnými muži mám při cestování ažaž ;-)

1 0
možnosti
Foto

Já těm oddílům nějak nevěřím.;-D jednou jsem jela v tichém s celou třídou řvoucích dětí.:-P

0 0
možnosti
Foto

Sršeň je férové zvíře, neškodné, pokud ho nenaštveš. Jo, takhle pokoutník nebo sklípkan.....To bych lítala nad zemí já;-DR^

3 0
možnosti
Foto

Určitě jsem ji naštvala, Ivčo.;-D

Pavouky nemusím, ale nebojím se jich. I když sklípkan by mě také donutil vyskočit metr nad podlahu.;-D

0 0
možnosti
Foto

Šárko, to nebylo cestování, to byl nefalšovaný horor. Ale ten člověk, co ti podal ohledně vlaku tu neplatnou informaci, ten by mě tedy zajímal. Taky bych ho ráda někam poslala... :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak ho tam pošleme aspoň v duchu, Zdeni.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ty vlaky jsou pro tebe nebezpečný.;-D

1 0
možnosti
Foto

Ahoj, jako je fakt, že cestování autem je trochu nuda ;-D

1 0
možnosti
Foto

Já nevím. I cesta autem u mě někdy znamená kovbojku;-D

1 0
možnosti
Foto

To jsi projížděla i Třebovou (naší)?

1 0
možnosti
Foto

Jojo. Ale nezastavovaly jsme. To víš, že jsem si na tebe vzpomněla.:-)

1 0
možnosti
JL

Vy máte ale pestrý život.

1 0
možnosti
Foto

No zase ale, kdybych neměla, nevznikaly by podobné blogy.;-D

0 0
možnosti
ND

Jejda to bylo napínavý až do úplného konce...

Tak hlavně, že všechno dobře dopadlo...

Nojono, co chcete, co čekat od Perníkáře, asi si myslel, že jste z Mechova :-).

1 0
možnosti
Foto

Dobře, Naďo. Dva dny diety a je zase fajn.

Ale ta sršeň měla snad 5 cm na délku, to byl mega kus, brrr.

Vypadám snad na to, že jsem z Hradce?;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak tohle znam. A radsi bych letel hned, jak je to mozny v tomhle pripade po nastupu do vlakuR^:-)

1 0
možnosti
Foto

No jo, když já a WC ve vlaku. Snažím se používat jen v ohrožení života.;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 138
  • Celková karma 24,74
  • Průměrná čtenost 5371x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. právě vyšla!

Seznam rubrik