Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I41v31o 65C74i76l94i40c84h

30. 9. 2021 15:01

Tak dopadlo to nakonec dobře, ne? :-P Ale dostalas mne tím Tvým článkem na tuhle zajímavou stránku, která mne zase poučila o něčem novém:

https://martin-ulbrich.cz/jazyk-a-literatura/ta-srsen-nebo-ten-srsen-lingviste-z-novinek-zpozornete

1 0
možnosti
Foto

Čtu, že obojí je správně. Já zas slyšela, že jedině TA sršeň je dobře.

Takže je to vlastně jedno.;-D

1 0
možnosti
Foto

Ty umíš žít.

1 0
možnosti
Foto

Ano, i se staženým svěračem.;-D

0 0
možnosti
PK

Ano, ta brzda je vhodné doporučení, já to tedy ještě nezkusil, no a když né , tak příště sebou Rennie, to žaludek uklidní.;-D

1 0
možnosti
Foto

Použít brzdu kvůli sršni? Co by na to asi říkali?;-D

1 0
možnosti
Foto

No teda dost zážitků a všechny takové docela drsné. Asi jedině s tou sršní bych byla v klidu, málokdy zaútočí. PobaviloR^

2 0
možnosti
Foto

To je, jako bys říkala arachnofobikovi, že pavouk nekouše;-D

0 0
možnosti
Foto

Šárko, tebe maminka nepoučila, že po vagóně se za jízdy neběhá. ;-D Při příštím náletu zatáhni za záchranou brzdu.

1 0
možnosti
Foto

Já si pamatuju jen, že se nemám vyklánět z okna a kouřit v kupé.;-D

Škoda, že nám to kafe nevyšlo, v té Třebové jsem nakonec čekala.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 138
  • Celková karma 24,74
  • Průměrná čtenost 5371x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. právě vyšla!

Seznam rubrik