Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Šárko vydržať! Starej Brůna mě pobavil;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Všechny okolo, jen pána ne.;-D

1 0
možnosti
JG

Ten následující víkend Vám vůbec nezávidím - nicméně přeji, v mezích možností, pohodové svátkyR^:-)

1 0
možnosti
Foto

23.12.už mám volno. Naštěstí. Jsem jen DPP, takže si můžu říct, kdy nemůžu. Být nastálo bych asi nezvládla.:-)

1 0
možnosti
VF

Přeji Vám příjemné zákazníky a hlavně pohodové Vánoce po tom shonu.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji.:-) snad přežiju bez tiku v oku.;-D

1 0
možnosti
Foto

J98a55n 64P67r51a93ž90á12k

15. 12. 2021 11:11

R^Teda, Ty si umíš užívat:-);-D

2 0
možnosti
Foto

já se k tomu moc vyjadřivat nemůžu, pač už si nepamatuju, co to je chodit do práce a jak to tam chodí:-)

3 0
možnosti
Foto

Neštvi pracující menšinu!;-D

A odepsala jsem ti na SMS.;-)

0 0
možnosti
IB

Šárko, zasmála jsem se hlavně nad spojením "rozmotat nohy" - jak trefné na dnešní den.;-D

1 0
možnosti
Foto

Trefné to bude od pátku do Vánoc.;-D to jdu 4 dny v kuse za sebou.

0 0
možnosti
MS

"Zhasněte lampióny lampióny já chci vidět tmu, nepřišel, nepřišel ..."

1 0
možnosti
Foto

Já vím, že takhle je to správně. Ale v mojí situaci přišla.;-D

1 0
možnosti
Foto

Šárko, buď ráda, že poblíž obchoďáku není žádná studna. ;-)

1 0
možnosti
Foto

;-Dstudna ne. Ale pár zašíváren by se tam našlo, kde by se mrtvola vtipné pokladní dala skrýt.

2 0
možnosti
  • Počet článků 138
  • Celková karma 24,74
  • Průměrná čtenost 5371x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. právě vyšla!

Seznam rubrik