Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Karma a držím palce. R^

4 0
možnosti
Foto

Díky za čtení a palec.:-)

0 0
možnosti
JP

Však víš, Šárko, jak držím palce.

1 0
možnosti
Foto

Ukážeš mi, jak, příští čtvrtek, ju.;-)

0 0
možnosti
IB

Velká gratulaceR^, jen tak dál....

2 0
možnosti
Foto

Ať je to samé veselé i u vás, Irčo.:-)V

0 0
možnosti
MB

Mám řešení. Když mi byly asi čtyři roky, dostala jsem kočárek pro panenky. Panenky mě nebavily a koťata v kočárku být nechtěla. Oblékla jsem je do miminkovských košilek a zabalila do zabalovačky :-) Pár procházek a už jedno kotě chodilo do kočárku spát dobrovolně

2 0
možnosti
Foto

;-D

Naše kočka je svéraz, to asi neklapne.:-)

1 0
možnosti
IL
Foto

R^Šári, máte všichni naší podporu:-)

4 0
možnosti
Foto

Cítím to i na dálku, Honzo.:-)V

1 0
možnosti
Foto

J15o61s70e98f 14B69á34r72t42a

29. 3. 2022 13:11

Držím palce.

2 0
možnosti
MB

Nemáte to doma lehké, Šárko, ale syn dělá pokroky i přes chmurnou diagnózu. Kdoví, kam až se dostane. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Před cca čtyřmi- pěti lety nám autismus ukázal pravé dno. A od té doby se pomalu drápeme, po malých krůčkách nahoru. Někdy to nejsou kroky, ale přímo skoky:-)

Sama jsem zvědavá, jak to s ním bude dál. Nedá se předpovědět nic. Necháme se překvapit.:-)

7 0
možnosti
  • Počet článků 138
  • Celková karma 24,74
  • Průměrná čtenost 5371x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. právě vyšla!

Seznam rubrik