Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Šárko, výborné téma na blog. R^ V mládí byly snad všechny mé milostné eskapády tragikomické, ale dnes ... aniž bych se chtěl chlubit ... jsou jen tragické. ;-) Namátkou mě při milostných hrátkách chytla ledvinová kolika (4x) srdeční arytmie (to ani nepočítám) a jednou jsem se po deseti minutách celý klepal a partnerka zklamaně pronesla: tak brzy. Byla to křeč do stehna.

7 0
možnosti
Foto

Víš, kolikrát mě chytila křeč? Obvykle do kyčle, čili nohy rychle k sobě.;-D

3 0
možnosti
Foto

R^Připomněla jsi mi:

1. Nemáš s kým.

2. když máš s kým, tak nemáš kde.

A u té dvojky se mi pak vybavují vzpomínky na štípající komáry nebo třeskutý mráz, který málem způsobil modifikaci rčení na - máš s kým, ale nemáš čím;-D

7 0
možnosti
ES

Hlavně pobavilo!:-)R^R^R^

2 0
možnosti
IL

I18v41a67n60a 29L16a57n32c61e

16. 6. 2022 12:05

Krásné vzpomínkyR^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Napsalas to krásně.

Takové pěkné vzpomínání.

Možná bych pár podobných vzpomínek z hlavy vypudil (jedna z těch tehdejších dotyčných je dnes velká bojovnice za něco, čemu říká „sociální stát“ a v téměř 45 letech je stále svobodná, bezdětná a u rodičů bydlící), ovšem asi bych pak doma musel dost věcí dovysvětlovat. ;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

Na to vypuzení bych byla osobně moc zvědavá.;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 138
  • Celková karma 24,61
  • Průměrná čtenost 5371x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik