Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Navigace jsou urazlive, Waze tresta nadavani na svou osobu posilanim do strmych lesnich cest a Mapy primo do uzaver. Overeno opakovane;-D

4 0
možnosti
KS

Super, khámo;-DR^ Btw nedávno jsem dočetla tu tvou knížku a musím říct, že jsem se od ní nemohla odtrhnout. Vážně moc povedený, těším se na tvá další díla!:-)

1 0
možnosti
Foto

No, byly chvíle, kdy jsem vypouštěla naprosto nepublikovatelné výrazy.;-D

A děkuji, na další knize usilovně pracuji.:-)

1 0
možnosti
PK

No na mě mluví z navigace žena a tak to musí být bez pejorativ. Koneckonců jsem vždy byl její chybnou navigací vinen já, například tím, že jsem jel do Berouna k bance a název ulice jsem zadal z Králova Dvoru (je hned vedle Berouna).

Už i to, že to navigace vzala je podivné, ale důsledkem bylo , že jsem kroužil stejným okruhem Berounem jak policejní hlídka, pak mi to došlo...pozdě ale přece:-)

3 0
možnosti
Foto

Králův Dvůr je zrada.;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 25,28
  • Průměrná čtenost 5410x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik