Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak jsi řádně opíchaná zdrhla, jo? Mně snad přijde horší to jídlo, než injekce... Ale žíly prosím vynechat.;-)

2 0
možnosti
Foto

Měla jsem chuť zdrhnout už druhý den.;-D

Hele, není to taková brnkačka, jak jsem si myslela. Dokonce jsem jednu chvíli na JIPu myslela, že bude brzy po mně.

1 0
možnosti
Foto

Píchání do břicha , tento masochismus jsem si při zlomené noze píchala hodně dlouho. Nezvykla jsem si. Jen to odhodlání ... a když se člověk trefí extra, tak to je fakt na vyletění z kůže. Alou zpět do zdraví. :-)

1 0
možnosti
Foto

Soňo, jak dlouho? Já měla pocit, že další dávky už nedám.

0 0
možnosti
Foto

Šárko musíme domluvit nějaké soukromé zásobování kdyby něco ;-D, ale nejlépe když nemocniční stravu potřebovat nebudeš :-)

1 0
možnosti
Foto

Já už se ptala Boba, jestli mi nechce něco poslat z Třemošný.;-D

No, taky doufám, že to dlouho, nejlépe už nikdy, potřebovat nebudu.:-)

1 0
možnosti
Foto

Hlavu vzhůru, Šári, teď budeš mít od píchání pokoj několik týdnů;-D

2 0
možnosti
Foto

Přesně šest. Aaauuuu!! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Injekce na ředění krve je něco jako sršeň, potvrzuju. A taky po nich slušivě modrá břich...Už to máš za sebou a bude jen dobřeR^

1 0
možnosti
Foto

Byly jen čtyři. Před pátou už bych asi vyskočila z okna.:-)

Hnus je to.

0 0
možnosti
Foto

J54a54n 19A90n79d70r38l83e

17. 9. 2022 17:32

jsem ti tam pichnul JEDNU karmu, opakovane nelze :-(

6 0
možnosti
Foto

O píchání už nechci nic slyšet.;-D

0 0
možnosti
KS

Přežilas to, jsi bojovnice vostopéro!:-);-D

1 0
možnosti
Foto

Silní jedinci přežijí vše, i píchání.;-D

0 0
možnosti
Foto

Ach jo... Špitálu s raději vyhýbat - pokud to není nutné. Ale konec dobrý všechno dobré. Hodně zdravíčka, paní Šárko. ;-)R^

3 0
možnosti
Foto

Díky. Už to bude dobré (doufám).:-)

0 0
možnosti
Foto

Je dobře, že se Ti vrátil humor.

3 0
možnosti
Foto

neměl se kam vrátit, já ho stále ještě neztratila. Nebo snad jo?;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 138
  • Celková karma 21,08
  • Průměrná čtenost 5371x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik