Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nejlepší na tomto článku je ta diskuze. Dlouho jsem se tak nenasmála. ;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

R^;-DVím, znám. Napsala jsem jedné z dcer, ať koupí surimi tyčinky. Vznikly z toho surikaty...

2 0
možnosti
Foto

A přinesla co? Měly jste smažené surikaty?;-D

0 0
možnosti
Foto

S opravami automatických oprav si užívám denně, tedy s těmi co zachytím, s těmi co ne si užívají příjemci. Před chvílí jsem dopsal delší zprávu a přečetl si co odešlo. Tfujtajxl. Ještě, že to šlo kamarádům, protože ty uniklé automatické opravy sem napsat nemůžu, to by byl ban min. na celý příští rok. Přeji všem dobrou zábavu u čtení zpráv. :-)

1 0
možnosti
Foto

Nejste takový suterén, jak se vdáte.;-D

2 0
možnosti

Napíšu, Šárko, brzy blog o pravidlech silničního provozu v Praze, na rozdíl od vidláckých pomluv jsou to pravidla přísná a že jsou jiná než kdekoli v republice, je dáno aristokratickou příslušnosti k rase Pražanů, nikoli svévolí. :-)

1 0
možnosti
Foto

To už se na něj těším, Josefe.:-)

0 0
možnosti
Foto

Přidám do vaší sbírky: Vynálezce autocorrect - automatických oprav textu S. Pellcheck zemřel. Jeho potřeb se bude kopat v úvěry večer. Ať je mu země lebka. Ať je mu žemle levhart. Odpočívej v postoji, je mi to moc léto. Je mi to fajn líto. To je mi Litoměřice. Chřest jeho pramatce, spi v kladce. Restaurant in piss. Ustříknout soustrast. Poklop jeho dusí. Odpočítávej v pokoji. Říp.

7 0
možnosti
Foto

Tak teď se směju nahlas, díky.;-D;-D

3 0
možnosti

A jak to mají s tou předností pražské náplavy?

Šárko, díky, pobavila jsi mne;-D

2 0
možnosti
Foto

Jo, to nevím, to musíš vypozorovat sama;-DIri, díky za čteníV

1 0
možnosti
Foto

Šárko, otevřená dvě políčka, tak to je mazec, už to nedělám od určité doby. .-) Ale kdyby někdo četl mé SMS zprávy, žasl by. Píšu:

"Mildo, jak to máš s vejcama?" Odpověď: "Dobrý, přijedu"....po chvíli "Už su před barákem, su přeplněnej a vajec". Takže kdo si myslí, že babča blogerka zanáší, je to omyl. To byl jen klučina z biochovu drůbeže a vajec a od mala mi říká teto;-D

3 0
možnosti
Foto

Já si to rozhodně nemyslím. Ty bys na to totiž neměla vůbec čas.;-D

1 0
možnosti
Foto

A parkování na pražáka znáš?;-D

1 0
možnosti
Foto

To je, když zabere dvě místa?;-D

1 0
možnosti
Foto

díky za návštěvu, Viléme.:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS