Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J36a39n 79A41n46d46r79l43e

24. 11. 2022 13:48

a mně se to s tou předností pražáků zprava i zleva líbí, já bych byl pro, však ona ta současná pravidla uzákoňují i jiné zhovadilosti, ne? :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Pražák promluvil, už je to tady;-DV

1 0
možnosti

Správně. Automazické opravy nebrat. Když moje chiby, tak moje opravi.

3 0
možnosti
Foto

Máš prafdu.:-)

A díky za nákuk.

1 0
možnosti
Foto

J56a31n 32P48r14a78ž63á58k

24. 11. 2022 12:40

R^Nejen my Pražáci ať už bydlištěm nebo jménem máme přednost na křižovatkách, ale též ženy řidičky a zejména blondýnky;-D

Autokorecke na mobilu vypínám vždy hned ve chvíli, když mám nový;-)

1 0
možnosti
Foto

Já si to myslím taky, ale ostatní to nějak nechápou.;-D

1 0
možnosti
Foto

Tráva nebo kráva, oboje je dobře! Jenže někdy se to holt na to správné místo nehodí! ;-D;-DR^R^

2 0
možnosti
Foto

;-D

A pak jsou ještě ty podprahové myšlenky,které vyplují na povrch úplně náhodou, takže muž místo, aby řekl: "Ty jsi mi nekoupila pivo!" řekne:

"Zkazila jsi mi celej život, ty...";-D

2 0
možnosti
Foto

To ja robím preklepy na mobile stále, preto mám niekedy radšej hlasovky a počujem aj hlas, nielen ťuky ťuk, krásny deň ŠárkoR^R^:-):-)

3 0
možnosti
Foto

Tobe tiež želám krásny deň.:-)

1 0
možnosti
Foto

;-Ddost dobrý téma a toběR^

2 0
možnosti
Foto

Dík, Zuzko.:-)

Je tu málo srandy, skoro samé vážné blogy.

1 0
možnosti
Foto

Šárko, to jsi výstava práce, člověk pak vůči jako půl ... vystihla přesně, člověk pak čučí jako puk. ;-) Stalo se mi zde na blogu, že jsem měl otevřené dvě diskuze a zaměnil odpovědi. Nebo jsem si psal s přítelkyní i ex přítelkyní a odeslal ex milostné vyznání. 8-o Přeji pohodový den bez pohrom.

5 0
možnosti
Foto

Tady v diskusi na, blogu se mi to stalo taky.;-D

Někam jsem napsala komentář totálně mimo Míšu.;-D

1 0
možnosti
Foto

To bylo ještě u staré Nokie s T9, kdy jsem chtěl napsat „přijďte nahoru“ a vyšlo z toho „přijde magor.“

2 0
možnosti
Foto

;-D Z mé včerejší komunikace... původní věta... "Hlavně se nestrhni" ... korekce "Hlavně se nestihni" vůbec to nevypadalo, že jsem grogy ;-D

2 0
možnosti
Foto

;-D

Jak to vypadá, když se člověk nestihne?;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 26,03
  • Průměrná čtenost 5410x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik