Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zajímavé, že u bot to bez visačky nevadí (a že jich je tam někdy požehnaně), ale u oblečení jo...ach jo...

2 0
možnosti
Foto

Hele, já se nechtěla hádat, když nemám Občanský zákoník v malíčku. Ale něco mi říká, že stačí účtenka. A zboží se dá vrátit i vyměnit do 14.dnů, ne do sedmi, jak mají napsáno. A ještě, že peníze nevracejí.

Nevim, mám pocit, že vrátit nepoškozené a nenošené zboží můžeš. Krom spodního prádla.

1 0
možnosti
Foto

J44a37n 96H29o75r60n41í11k

29. 11. 2022 9:12

Inu, tak život chode, pěkně popsané. :-)

1 0
možnosti
Foto

Ď! To je holt život. Dřív se říkalo Bez peněz do hospody nelez. Teď zřejmě bez visačky zboží vrátit nezkoušej.

0 0
možnosti
Foto

Důležitá paní je... ...důležitá paní! ;-D

2 1
možnosti
Foto

Přála bych jí, najít pod stromečkem krabici s visačkami.;-D

4 1
možnosti
JR

J53a69n 13R91i79c95h85t22e64r

29. 11. 2022 8:42

A zkusila jste si dát inzerát "Koupím visačku bez oteplováků"?

4 0
možnosti
Foto

Zkusím na Aukru, dobrý nápad.;-D

0 0
možnosti
Foto

Vy jste nepoučitelná. V "krámu" vám to jasně řekli a vy si klidně nabízíte kalhoty BEZ VISAČKY!!!! A to dokonce veřejně. Ts, ts, ts ....

Jóóó, kdybyste měla visačku ....:-)

1 0
možnosti
Foto

Už mám zájemce, heč. Na visačce netrvá, ale chce velkou slevu.:-P;-D

0 0
možnosti
Foto

Je důležité mít všechny věci s visačkou, nikdo nevíš proč:-)

1 0
možnosti
Foto

"To jsem se vás chtěla zeptat. Máte visačku? A mohla bych ji vidět?" ;-D

3 0
možnosti
MB

To znám. Na podzim: Musíš si vzít bundu, je chladno. Musíš si vzít bundu, je chladno. Musíš... Na jaře: Neber si bundu je teplo. Neber si tu bundu je teplo... :-)

1 0
možnosti
Foto

Celý rok doma chodí jen ve slipech, triku a naboso. Ať je zima, nebo léto, přijde ze školy a sundavá vrstvy.:-)

2 0
možnosti
IL

I21v11a14n14a 69L38a13n58c32e

28. 11. 2022 23:51

Naučila jsem se, že jsou visačky důležité. Zboží lze vrátit pokud jde seskenovat.

Sadu kalhotek jsem vracela po dvou letech. Samozřejmě, nenošených, ale ten šnůrkový styl na bocích už mi nevyhovoval. Tak s nimi šup zpátky po dvou letech do obchodu. A také krabice si nějakou dobu schovávám, ... no u mne to není nic divného, hrozně nerada vyhazuji...:-/:-/ to se vždycky musím už naštvat, když se u nás začne vyhazovat

1 0
možnosti
Foto

My bychom spolu žít nemohly. Já jsem pravý opak.;-D

1 0
možnosti
Foto

Cez jeden internetový obchodu kupujem lacné športové veci čo sú nové, ale sú bez visačky. Pekný večer.

2 0
možnosti
Foto

Ono to jde i bez visačky, páni.;-DTobě také, Janka.

1 0
možnosti
Foto

Člověk by řek, že nejdůležitější je bumážka.... a tumáš čerte kropáč, ona je to visačka ;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 138
  • Celková karma 24,07
  • Průměrná čtenost 5371x
Zasloužilá matka osmi dětí (tří vlastních a pěti vyvdaných). Průvodčí v tyrkysových "vobludách." Autorka knihy Cesta do blikajícího pekla. Druhá kniha-Tajemství domu v L. vyjde již brzy.

Seznam rubrik